Кейс: “Реєстрація ТМ, що мала ризики відмови”
Кейс реєстрація тм

Кейс: “Реєстрація ТМ, що мала ризики відмови”

ЗАВДАННЯ:

Клієнт звернувся до Вайз Груп з метою отримання роз`яснень про складність реєстрації його ТМ, а також з метою здійснення такої реєстрації при належному обґрунтуванні та вмотивованості.         

Необхідно зазначити, що клієнт попередньо отримував кілька відмов від патентно-юридичних фірм про відмову у наданні юридичних послуг щодо реєстрації ТМ. Відмова була пов’язана з неможливістю доведення Укрпатенту правомірності реєстрації знаку клієнта та набуття його ТМ розрізняльної здатності.

ХІД ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ:

Під час здійснення експертом процедури діловодства клієнт отримав повідомлення від Укрпатенту про можливу відмову у реєстрації знаку, яка була мотивована тим, що позначення заявника можна сплутати зі словесним знаком «Смачно!», раніше зареєстрованим в Україні на ім’я ТОВ «Телеканал СТБ» щодо споріднених послуг (№35605).

Спеціаліст Вайз Груп з питань інтелектуальної власності обґрунтувала непогодження з висновком експерта Укрпатенту та довела, що позначення не може вважатися тотожним з іншим позначенням, оскільки воно не збігається зі словесним знаком №35605  у всіх елементах. Зокрема, відомий товарний знак за №35605 виконаний стилізованим шрифтом у вигляді слова «Смачно» та є словесним.

У свою чергу, експерт нашої компанії наголошувала на тому, що заявлений на реєстрацію знак виконано також стилізованим шрифтом жовтого кольору, при цьому контур літер забарвлений в чорний колір, і складається з двох слів: «СМАЧНО» та «кафе». При цьому зображувальна частина знаку виконана у формі капелюха кухара, що забарвлений в білий колір. Таким чином, знак, що заявляється є комбінованим та кольоровим. Тому, запропонований товарний знак не є тотожним з відомим  знаком, що є власністю каналу СТБ. 

Також одними з головних етапів роботи було проведення порівняльного аналізу на звукову (фонетичну) схожість знаків та доведення несхожості за графічними (візуальними) ознаками. Таким чином було визначено, що слово «Смачно» – відповідає на питання “як?”, а словосполучення – «кафе СМАЧНО» відповідає на питання “кафе яке?”. 

З огляду на вищезазначене, споживачі сприймають знак та позначення, що порівнюються, як семантично різні. Мислення та відчуття кожної людини індивідуальне, тому у свідомості конкретного споживача можуть виникнути будь-які миттєві асоціації. Але основним призначенням торговельної марки є здатність відрізнити послуги однієї особи від однорідних послуг іншої особи на ринку. Асоціації та впевненість – різні поняття, які ведуть до різних наслідків. Тому виникнення асоціації викликає цікавість, а стійке змішування послуг різних осіб призводить до втрати прибутків.       

РЕЗУЛЬТАТ:

У результаті надання необхідних та достатніх доказів Укрпатент повною мірою погодився з доводами експерта Вайз Груп та прийняв рішення про надання правової охорони ТМ, що була раніше подана на реєстрацію. Сьогодні клієнт вже отримав Свідоцтво України на Знак для Товарів і Послуг. 

Таким чином, спеціалістом було якісно та професіонально виконано його першочергове завдання. 

Було цікаво? Дізнайтесь більше! Наприклад про те, як наші експерти допомагали клієнту з реєстрацією Свідоцтва на торговельну марку у сфері ресторанного бізнесу. Подробиці у кейсі. 

Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.

0 Shares
Рейтинг 4.5 на основі 64 ответа

Добавить комментарий

схожі статті

kejs registraciya patenta na poleznuyu model dlya ooo ajkyu kompozit
Кейс: “Реєстрація патенту на корисну модель для ТОВ” АЙКЬЮ КОМПОЗИТ “
kejs-otrimannya-patentu-na-vinaxid-zubna-shhitka-dlya-xrebta
Кейс: “Отримання патенту на винахід – зубна щітка для хребта”
кейс захист тм
Кейс: «Захист прав на ТМ для кондитерських виробів»
захист ТМ
Кейс: “Допомога клієнту у захисті прав на торгову марку”
регистрация колоды карт
Кейс: “Реєстрація двох колод карт”
ТМ у сфері ресторанного бізнесу
Кейс: “Реєстрація Свідоцтва на торговельну марку у сфері ресторанного бізнесу”
кейс реєстрація тм на медицинські препарати
Кейс: “Допомога клієнту в реєстрації свідоцтва на торгову марку”
КЕЙС: "ДОПОМОГА КЛІЄНТУ У РЕЄСТРАЦІЇ АВТОРСЬКОГО ПРАВА НА СЦЕНАРІЙ"
КЕЙС: “ДОПОМОГА КЛІЄНТУ У РЕЄСТРАЦІЇ АВТОРСЬКОГО ПРАВА НА СЦЕНАРІЙ”
Кейс торгова марка
КЕЙС: “ДОПОМОГА КЛІЄНТУ У РЕЄСТРАЦІЇ СВІДОЦТВА НА ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ ДЛЯ ОДЯГУ”