• (044) 383-63-55
  • (067) 380-10-59
  • (095) 285-12-00

В Україні і по всьому світу


РЕЄСТРАЦІЯ ШТРИХ-КОДІВ

Професійний підхід – обдумане рішення!

  • Реєстрація штрих-кодів - необхідний і незамінний атрибут продукції.
  • Наявність штрих-кодів - полегшення облікової політики торгової компанії.
  • Штрих-код - це швидка ідентифікація компанії виробника та товару.
Замовити консультацію

ЩО ДАЄ РЕЄСТРАЦІЯ ШТРИХ-КОДУ

  • Однозначна ідентифікація виробника та іншої інформації про продукт
    Однозначна ідентифікація виробника та іншої інформації про продукт
  • Виняткова допомога в обліку товарів
    Виняткова допомога в обліку товарів

ЕТАПИ РЕЄСТРАЦІЇ ШТРИХ-КОДІВ

1
Збір матеріалів для подачі заявки на штрих-код і договору з Асоціацією GS1
Збір матеріалів для подачі заявки на штрих-код і договору з Асоціацією GS1
2
Складання опису товару
Складання опису товару
3
Укладення договору з Асоціацією GS1
Укладення договору з Асоціацією GS1
4
Отримання ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1.
Отримання ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1.

ВАРТІСТЬ І ТЕРМІН РЕЄСТРАЦІЇ ШТРИХ-КОДУ

  • СТАНДАРТНИЙ
    7 робочих днів
    від 1000 грн

ВАРТІСТЬ РЕЄСТРАЦІЇ ШТРИХ-КОДУ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД

  • кількості реєстрованих об'єктів

Відео відгуки клієнтів

Відгуки клієнтів

Шановна команда патентно-юридичної компанії «Вайз Груп»! Ми хочемо висловити щиру подяку і задоволення від співпраці з вами в області реєстрації прав на інтелектуальну власність, а саме торгової марки «Узин», яка пройшла швидко і якісно. Кожен крок робився згідно з планом дій, який ми обговорювали ще на початку реєстрації. Бажаємо творчих успіхів, економічного і фінансового благополуччя, зміцнення взаємин на благо наших організацій! 04.07.2017року Пастухов Сергій Володимирович.
Обращался в компанию «Вайз Груп» в июле 2016 года, так как появилась потребность в регистрации торговой марки для доменной зоны .UA. На 7 месяце, после подачи всех документов, получил решение о регистрации знака, а уже через полтора месяца получил и само свидетельство. Очень доволен работой специалистов данной компании. Спасибо вам за качественно проделанную работу!
Юристы агентства «Вайз Груп» - мастера «на все руки»! Обратился за помощью по регистрации авторских прав на свои стихотворения и через месяц свидетельство уже было у меня руках. Спасибо вам!
По поручению руководства нашей фирмы я обращалась в WISE GROUP для получения юридической помощи по регистрации авторских прав. Все работы были проведены в сжатые сроки на высоком профессиональном уровне. О сотрудничеством с WISE GROUP остались самые приятные впечатления.
В компанию Вайз Групп обращался по совету своего товарища, здесь высококлассные специалисты помогли зарегистрировать авторские права. Сделали быстро и оперативно, результату доволен, сэкономил время и немалую сумму. Рекомендую!!!
Патентовал в данной компании свое изобретение, полезную модель, если быть точнее. Никаких претензий к компании не было. Все четко, профессионально и в срок (хотя и долговато)
консультація

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАШИМ МЕНЕДЖЕРОМ І ОТРИМАЙТЕ ДЕТАЛЬНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ

  • В яких випадках необхідно реєструвати штрих-код?
  • Чи можу я замовити термінову реєстрацію?
  • Чи можуть мені відмовити в реєстрації штрих-коду? Що робити в такому випадку?

Зателефонуйте нам

  • (044) 383-63-55
  • (067) 380-10-59
  • (095) 285-12-00

або замовте зворотній зв'язок

Отримання штрих-коду на товар в Україні є обов’язковим для виробників ліків, алкоголю, тютюнової продукції, авторів аудіо творів, фонограм, корисних моделей. У цьому зацікавлені самі компанії. Штрих-код спрощує облікову політику і допомагає не заплутатися в обсягах продажу конкретної товарної позиції. З цим вам допоможе компанія Wisegroup, позбавивши від зайвого клопоту.

ЩО ПОТРІБНО ЩОБ ОТРИМАТИ ШТРИХ-КОД?

Щоб зареєструвати штрих код, спочатку слід вступити в ряди учасників Міжнародної асоціації, здійснити товарну нумерацію. Юрособа забезпечує контроль впровадження унікальних номерів по галузях, орієнтуючись на всесвітньо визнані стандарти GS1. 

ЯКИМИ ПРАВАМИ ВОЛОДІЄ УЧАСНИК ОРГАНІЗАЦІЇ І НА ЩО МОЖЕ ПРЕТЕНДУВАТИ? 

  • –  Маркування продукції унікальною цифровою відміткою.
  • –  Замовлення перевірки якісних характеристик штрих-коду, надрукованого на етикетці товару.
  • –  Реєстрація штрих-коду дозволяє обмінюватися з партнерами основними даними про продукцію.
  • –  Можна застосовувати електронний каталог Депозитарій, куди внесені всі товарні позиції від українських виробників.
  • –  Складання запиту на отримання технічних документів за стандартами GS1.
  • –  Участь в заходах освітнього і впроваджувального формату щодо автоматичного визначення штрих-коду і обміну даними в електронному вигляді.
  • –  Можна консультуватися у фахівців, як правильно використовувати цифрове кодування.

ДОКУМЕНТИ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ШТРИХ-КОДУ

Реєстрація в Асоціації GS1 здійснюється при передачі відповідального співробітника наступних документів:

–  Ксерокопія довідки, де підтверджується факт постановки виробника на облік.

–  Ксерокопія довідки, взятих у службовців органів статистики.

–  Офіціальная папір, в якому зазначено повне найменування пп або юрособи, по якому адресою знаходиться підприємство.

 

Після вивчення документів через деякий час бізнесменові повинні видати такі папери:

–  Договір про вступ до асоціації;

–  Додаток до договору, де зафіксовані точні суми членських внесків; картка з реєстрацією учасника асоціації;

–  Запит на присвоєння товару штрих-коду. Якщо позицій кілька, на кожен вид продукції оформляють окремо один від одного заявку.

 

Дані, які вказують в запиті реєстрації штрих-коду:

  1. –  Яку назву носить товар. Ознаки відмінності позиції від будь-якої іншої можуть бути різні: тип, число одиниць в одній упаковці, вага, фізичні параметри. Тобто, якщо підприємство випускає мінеральну воду в різних обсягах, кожен артикул проходить реєстрацію нового штрих коду. Причому українське законодавство не вимагає від виробника наявність торгової марки. Однак юристи все ж рекомендують – щоб в майбутньому діяльністю підприємства не зацікавилася податкова служба, заявку на реєстрацію марки також варто подати.
  2. –  Документ з фіксованими нормативно-технічними властивостями товару.
  3. –  В яку упаковку оформлена продукція.
  4. –  Інформація про заявника.

У СКІЛЬКИ ОБХОДИТЬСЯ ОТРИМАННЯ ШТРИХ-КОДУ

Реєстрація штрих коду на продукцію для різних суб’єктів підприємницької діяльності сильно відрізняється. Підсумкова вартість визначається грошовим обігом за рік. Для ПП оплата незмінна. 

Складові вартості реєстрації штрих-коду в грошовому форматі:

–  внесок від члена міжнародної асоціації gs1, сплачується єдиний раз, при підписанні договору;

–  оплата за членство протягом 1 року;

–  періодичні відрахування – стягуються при оформленні штрих-коду;

–  річні періодичні відрахування – сплачуються, якщо учасник виріше замовити повторну реєстрацію раніше присвоєння товарам штрих кода.

КАТЕГОРІЇ ПІДПРИЄМСТВ, ВІДПОВІДНО ДО ЯКИХ ЗМІНЮЄТЬСЯ РОЗМІР ДЕРЖАВНОГО ЗБОРУ ЩОДО ШТРИХ-КОДУ 

–  Великі компанії з більш ніж 50-ма найманими працівниками і обсягом доходу за останній звітний рік від 500 тисяч євро. Орієнтиром курсу є середньорічний курс Нацбанку на момент внесення коштів. Вступний внесок для великих підприємств оцінюється в 300 доларів. 200 доларів необхідно заплатити 1 раз в рік. 20 доларів вносять по періодичним відрахувань за реєстрацію штрих-коду.

–  Малі юридичні особи з числом найманих працівників до 50 осіб включно. При цьому річний дохід не повинен перевищувати суму 500 тисяч євро. Вступний внесок для малих підприємств обходиться в 150 доларів. Трохи менше – 100 доларів – доведеться оплатити за рік користування штрих-кодом товару. 10 доларів стягують за реєстрацію номера.

–  Бізнесмени, оформлені фізичними особами. За вступ до Асоціації сплачують 50 доларів. За рік внесок становить також 50 доларів. Періодичні відрахування досягають 7 доларів.

Нерідко, щоб прискорити процедуру реєстрації штрих коду, підприємці наймають співробітників спеціальних агентств. За помірну плату (500 гривень за оформлення 10 унікальних номерів) вони збирають необхідні документи і оформляють штрих код з нуля. 

ПОКРОКОВА РЕЄСТРАЦІЯ ШТРИХ-КОДУ В УКРАЇНІ 

Реєстрація штрих-коду в Україні проходить в кілька етапів.

  1. Керівник підприємства або фізособа, яка оформила бізнес, відправляється до філії Асоціації. Там він заповнює анкетні дані. Якщо від імені бізнесмена виступає довірена особа, необхідно надати довіреність, засвідчену нотаріусом.
  2. Якщо ви не впевнені, які документи потрібно принести з собою, або принесли не весь список, уповноважений працівник повідомить про помилки заповнення і вкаже повний перелік офіційних паперів.
  3. Завдання співробітника – на підставі наданої інформації скласти угоду.
  4. При врученні договору підприємцю, йому варто звернути увагу на наявність нумерації і дати підписання. Орієнтуючись на ці дані, сплачується членський внесок за реєстрацію штрих коду на товар. Кошти перераховуються на рахунок GS1, що діє у всіх регіонах України.

Договір складається компетентним співробітником Асоціації протягом 3 днів. Через 7 днів заявник отримає штрих-код, присвоєний певного товару. Цей період може затягнутися, якщо спочатку надані неповні відомості.

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИДАЮТЬСЯ ЗАЯВНИКОВІ РАЗОМ ЗІ ШТРИХ-КОДОМ

Присвоєння штрих-коду по закону в Україні передбачає передачу заявнику наступних документів:

  1. Угода і доповнення до неї про членство з міжнародною організацією gs1.
  2. В кінці паперів повинні стояти підписи президента асоціації; свідчення, що підтверджує реєстрацію префікс gs1;
  3. Витяг про присвоєння глобального штрих-коду на конкретний товар;
  4. Довідка про присвоєння товару спеціальної структури.

ЩО ВАЖЛИВО ЩЕ

Здавалося, всі питання зі штрих кодом вирішені. Однак підприємцю ще належить простежити за правильністю та якістю маркування товару. Орієнтуватися слід на спеціально призначені для цього прилади – верифікатори. При цьому важливі контрольні одиниці продукції, етикетки, пакувальний матеріал. Звертатися краще до кваліфікованих фахівців і програмістів, які гарантують якісний друк штрих-коду. У договорі, укладеному з виконавцем друку, необхідно детально описати:

  1. Геометричні і оптичні параметри штрих-коду;
  2. Де його слід розмістити;
  3. Санкції при недотриманні вказаних характеристик.

Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.

Наші клієнти

Клиент AQUA PRO, логотип
Клиент Golets, логотип
Клиент za-za design, логотип
Клиент Вектор Банк, логотип
Клиент Smile, логотип
Клиент your time, логотип
Клиент Рекламный текстиль, логотип
Клиент Игар, логотип
Клиент Vero Teks, логотип
Клиент Смидл, логотип
Клиент Счастливые лица, логотип
Клиент Сырный дом, логотип
Клиент Unigran, логотип
Клиент Хот Принт, логотип
Клиент Ровас, логотип
Клиент Фармастарт, логотип
Клиент aden, логотип
Клиент adidog, логотип
Клиент Вода UA, логотип
Клиент Beefys, логотип
Клиент frosch, логотип
Клиент Garage, логотип
Клиент Liga Pro, логотип
Клиент pay beam, логотип
ПРИКЛАД СВІДОЦТВА ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ШТРИХ-КОДУ,

ПРИКЛАД СВІДОЦТВА ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ШТРИХ-КОДУ

Ви отримуєте пакет документів державного зразка, які є гарантом вашого права на набір штрих-кодів.

Вони також можуть використовуватися в суді, при оформленні франшизи і т.д.

Подивитись приклад (pdf)

ЧАСТІ ПИТАННЯ

Чи потрібен мені штрих-код для мого продукту?

Штрих-коди потрібні будь-яким підприємствам роздрібної торгівлі, тому що вони несуть в собі інформацію про товар і його ціну. Завдяки цьому скорочується час на облік продукції та обслуговування відвідувачів біля кас. За допомогою штрих-коду можна з легкістю ідентифікувати товари й визначити, якому виробникові вони належать.

Скільки коштує реєстрація штрикового коду?

Вартість реєстрації залежить від того, яку кількість штрих-кодів необхідно зареєструвати, а також від величини членських внесків залежать від конкретної групи, до якої відноситься замовник — малі підприємства, великі підприємства, ФОП.

Як зареєструвати штрих-код безкоштовно?

Щоб мати можливість зареєструвати міжнародний штрих-код, потрібно бути членом асоціації міжнародної асоціації GS1. На цей час,

Які розміри штрихового коду?

Для штрих-кодів EAN-13 номінальним є формат 37.29х25.91 мм, для штрих-кодів EAN-8 такий розмір становить 26.73х21.31 мм. Допускається їх масштабування на 80 і на 200%. Штриховий код ITF-14 має номінальний розмір 142.75х32.00 мм.

Чи обов'язковий штрих-код на товарі в Україні?

Штрих-код обов'язковий для ліків, відео- і аудіопродукції, спиртних напоїв, тютюнових виробів. Для більшості товарів маркування за допомогою штрих-коду - необов'язкова процедура.

Які документи або що потрібно надати для реєстрації штрих-коду?

У запиті на реєстрацію штрих-коду вказують такі відомості: - Яку назву носить товар. Ознаки відмінності позиції від будь-якої іншої можуть бути різні: тип, число одиниць в одній упаковці, вага, фізичні параметри. - Документ з фіксованими нормативно-технічними властивостями товару. - В яку упаковку оформлена продукція. - Інформація про заявника. А також надається пакет документів, який допоможе зібрати наш фахівець.

Залишились питання?

  • (044) 383-63-55
  • (067) 380-10-59
  • (095) 285-12-00