В Україні і по всьому світу


Реєстрація торгової марки в США

Професійний підхід – обдумане рішення!
  • Грамотна реєстрація торгової марки - ключ до успіху вашого бізнесу
  • Реєстрація товарного знака ще до виходу на ринок
  • Захист прав власника на назву
Замовити консультацію

Що дає реєстрація торгових марок в США?

  • Юридична безпека вашої продукції або товару
  • Збільшення вартості бренду і продукції
  • Можливість продати франшизу
  • Можливість зареєструвати престижний домен UA
  • Виключне право на використання знака

Етапи реєстрації ТМ у США

1
Вибір класу і типу ТМ
2
Попередній пошук на тотожність і схожість
3
Підготовка документів для реєстрації, оплата зборів і мит
4
Публікація і видача документів реєстрації

Вартість та терміни

Вартість ТМ залежить:
  • Від типу ТМ (словесна, зображувальна, комбінована або об'ємна)
  • Її колірної гами (чорно-біла або кольорова)
  • Кількості класів МКТП
  • Від терміну реєстрації
  • Кількості заявників по заявці
Кейс: «‎Реєстрація ТМ за Мадридською процедурою в США»‎
Міжнародна охорона об’єктів інтелектуальної власності
Прискорена реєстрація торгової марки

Відео відгуки клієнтів

відгуки клієнтів

Компания Otipharm (https://www.facebook.com/OtiPharm/) признательна за быструю и компетентную помощь в регистрации. Оперативно и в рамках бюджета была выполнена работа. Команда Вайз груп это профессионалы своего дела, которые дают качественную консультацию и выполняют качественную работу Рекомендуем!
Обращался в компанию «Вайз Груп» в июле 2016 года, так как появилась потребность в регистрации торговой марки для доменной зоны .UA. На 7 месяце, после подачи всех документов, получил решение о регистрации знака, а уже через полтора месяца получил и само свидетельство. Очень доволен работой специалистов данной компании. Спасибо вам за качественно проделанную работу!
С помощью специалистов компании Вайз Груп зарегистрировали нашу торговую марку. С нами всегда были на связи, все сроки, которые оговаривали соблюдены. За адекватные деньги мы получили хороший сервис и результат. Спасибо!
Обращалась в компанию ВАЙЗ ГРУП полгода назад, нужно было зарегистрировать в короткий срок торговую марку. С задачей справились на отлично, потому что работают профессионалы. Огромное спасибо.
В компанию Вайз Групп обращался по совету своего товарища, здесь высококлассные специалисты помогли зарегистрировать авторские права. Сделали быстро и оперативно, результату доволен, сэкономил время и немалую сумму. Рекомендую!!!
Могу с уверенностью порекомендовать компанию Вайз как отличного регистратора, в моем случае это была ТМ. Что могу сказать - все профессионально, четко, вели меня до самого получения всех документов по торговой марки. Рекомендую как прекрасных исполнителей знающих свое дело.
Була необхідність подовжити дію свідоцтва про реєстрацію на товарний знак, а також зареєструвати новий. Обирав з багатьох компаній. Зупинився на ВАЙЗ ГРУП… і не пожалів. Все чітко пояснили: які документи необхідно, терміни реєстрації та вартість. Постійно знаходились на зв’язку та відповідали на всі питання, що виникали. Дуже професійно працюють співробітники фірми. Окрема подяка Денису, з яким спілкувався безпосередньо. Спец вищої категорії. Дякую за співпрацю та рекомендую іншим)
Рекомендую! Лучшие сотрудники работают! Они меня оформляли тм за 7-10 дней букувально ! 👍🏼
Обращался к данной компании для регистрации торговой марки и авторского права. Прошло всё очень четко и без каких либо проблем. Особую благодарность хочу высказать сотруднице Юлие, о всём напомнит и разложет по полочкам. Не пожалел, что обратился именно к ним. Буду с ними сотрудничать и в будущем👍
Оформлял торговую марку. все было сделано на высшем уровне. Связь со мной держали постоянно, по всем вопросам давали быструю и четкую консультацию. Одним словом работа в деловом стиле, без лишних текстов и не нужных брифов. Спасибо за работу
Сотрудничеством с компанией ВАЙЗ групп остался доволен. Регистрировал ТМ. Все было сделано быстро и чётко. Планирую и в дальнейшем пользоваться их услугами. Рекомендую.
Залишилися питання?
Ви за крок до відповіді!
  • Які особливості процедури реєстрації ТМ в США?
  • З яких етапів складається процедура подання заявки?
  • Які знаки неможливо зареєструвати в США?
зателефонуйте нам
або замовте зворотній зв'язок

Для захисту бізнесу на території США потрібна реєстрація торгової марки. Ця процедура доступна для фізичних чи юридичних осіб, які бажають отримати повну охорону держави на товарні знаки для товарів та послуг. Якщо знехтувати цією процедурою, треті особи можуть використовувати фірмове позначення у своїх цілях, зокрема для отримання прибутку. 

Своєчасна реєстрація торгової марки в США — ефективний спосіб припинити подібні спроби. Оскільки існує одна з найрозвиненіших і найкомплексніших систем захисту інтелектуальної власності, країна залучає величезну кількість нерезидентів, які хочуть отримати охоронний документ на товарний знак.

Особливості реєстрації ТМ у США

Відмінна риса реєстрації торгової марки в США — необхідність вказувати одну з підстав при поданні заявки:

  • Намір використовувати торгову марку для товарів та послуг на території США найближчим часом. Для цього до національного відомства слід направити декларацію, в якій заявник зазначає, що має намір використовувати фірмове позначення для комерційних цілей. У цьому документі містяться докази, що цим знаком маркуються товари та послуги, просування яких планує охопити американський ринок.
  • Наявність реєстрації ТМ в інших країнах.
  • Розширення територіальної дії міжнародної реєстрації торгової марки за Мадридською системою.
  • Використання в комерційних цілях. Така підстава доступна тим заявникам, які застосовують фірмове позначення для товарів та послуг без реєстрації на території США.
  • Пріоритет реєстрації ТМ. Підставою для нього є заявка на реєстрацію до однієї з країн, яка є членом Паризької конвенції.

Перелічені підстави дають лише загальне розуміння, як саме класифікуються заявки. Щоб отримати повне уявлення про процедуру та визначити відповідну для себе стратегію захисту об’єкта інтелектуальної власності, рекомендуємо звернутися до юристів Wise Group. Нашими експертами буде запропоновано всю необхідну правову допомогу.

На відміну від низки країн, у США права на використання ТМ присвоюються з ціллю комерційного використання. Це означає, що реєстрації товарного знака недостатньо для того, щоб він залишався чинним — його потрібно застосовувати для маркування своєї продукції тощо. Зважаючи на цю особливість, права на ТМ виникають у процесі використання позначення незалежно від того, чи було воно зареєстроване, чи ця процедура не здійснювалася.

Таким чином, реєстрація товарного знака в США є механізмом закріплення прав на інтелектуальну власність у її власника. Вона необхідна для ефективного захисту товарного знака при можливих суперечках. Разом з цим реєстрація не дозволяє уникнути відповідальності третім особам, які використовують вашу ТМ у комерційних цілях, оскільки процедура передбачає повідомлення про вашу заявку через офіційний вісник.

Чим відрізняється реєстрація товарного знака в США від інших юрисдикцій?

Реєстрація торгової марки в США має й інші відмінності від аналогічної процедури в інших країнах. Наприклад, тут дія Свідоцтва починається не з дати подання документів, а з часу видачі охоронного документа.

Потрібно обов’язково використовувати ТМ для товарів та послуг, інакше неактивність може спричинити припинення охорони цього об’єкта. На 5-му році від початку дії товарного знака його власнику належить подати до національного відомства декларацію про його використання. Якщо торгова марка не застосовувалася, потрібно подати декларацію про її невикористання з поважних причин. 

У разі, якщо документ було прийнято, охорона об’єкта буде продовжена ще на 5 років. Аналогічні дії повторюються на 10 році використання торгової марки. У наступні 10 років власнику ТМ слід подати декларацію та клопотання про продовження терміну охорони товарного знаку зі сплатою мита.

Процедура реєстрації торгової марки в США

Реєстрація товарного знака в США здійснюється шляхом подання національної чи міжнародної заявки:

  • Національна заявка надсилається до USPTO — Американського патентного відомства. Реєстрація товарного знака за такою процедурою дозволяє захистити об’єкт лише на території США. Процес триває від 1 року.
  • Міжнародна заявка за Мадридською системою подається через регіональне патентне відомство — Укрпатент. Реєстрація за такою процедурою дозволяє отримати правовий захист товарного знаку не лише в Сполучених Штатах, а й у низці країн, де діє Мадридський протокол.

Заявки на реєстрацію проходять кілька етапів:

1. Першим стає формальна експертиза.

Якщо документ відповідає встановленим вимогам, йому надається серійний номер. Заявку публікують у базі й з цього моменту заявник отримує право розміщувати попереджувальне маркування біля фірмового позначення.

2. Другим етапом є призначення експертів для перевірки товарного знака на можливі порушення прав інших осіб.

Якщо експертиза виявить невідповідність, заявник отримає повідомлення й може протягом шести місяців надати аргументовану відповідь. У разі, якщо перешкод не було виявлено або їх було подолано, заявка публікується в офіційному бюлетені для повідомлення громадськості. Якщо в третіх осіб виникають заперечення, вони можуть подати їх протягом 3 місяців з дати публікації. 

3. При позитивному розвитку подій, коли заперечення не виникли або були вирішені, заявник отримує сертифікат і стає власником товарного знака з усіма правами, що звідси випливають.

Які знаки неможливо зареєструвати в США?

Як і в інших країнах, у США отримують відмову в реєстрації заявники, які надають товарні знаки з аморальним змістом. Неможливо зареєструвати торгові марки з використанням елементів державної символіки. Отримати відмову можна за знаки описового характеру чи тотожні вже наявним маркам. Реєстрація неможлива також для інших категорій знаків:

  • Об’єкти, які вводять потенційних споживачів в оману щодо своїх властивостей та виробника.
  • Знаки, які містять дискримінаційні вирази чи позначення.

Щоб не отримати відмову, рекомендуємо пройти попередню перевірку товарних знаків від Wise Group. За допомогою пошуку тотожних торгових марок у національних та регіональних базах можна заздалегідь визначити та усунути ризики, які можуть стати на заваді отриманню охоронного документа на фірмове позначення.

Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.

наші клієнти

Клиент AQUA PRO, логотип
Клиент Golets, логотип
Клиент za-za design, логотип
Клиент Вектор Банк, логотип
Клиент Smile, логотип
Клиент your time, логотип
Клиент Рекламный текстиль, логотип
Клиент Игар, логотип
Клиент Vero Teks, логотип
Клиент Смидл, логотип
Клиент Счастливые лица, логотип
Клиент Сырный дом, логотип
Клиент Unigran, логотип
Клиент Хот Принт, логотип
Клиент Ровас, логотип
Клиент Фармастарт, логотип
Клиент aden, логотип
Клиент adidog, логотип
Клиент Вода UA, логотип
Клиент Beefys, логотип
Клиент frosch, логотип
Клиент Garage, логотип
Клиент Liga Pro, логотип
Клиент pay beam, логотип

Часті питання

Як зареєструвати товарний знак (марку) в Америці?

Вам потрібно подати заявку до Управління з патентів та товарних знаків США (USPTO). У заявці вкажіть інформацію про вашу марку та товари або послуги, які вона надає. Потім сплатіть відповідний збір та зачекайте на рішення USPTO. Або скористайтеся подачею міжнародної заявки за Мадридською системою.

Які документи потрібні для реєстрації товарного знака в США?

Правильно заповнена заява; документи, що підтверджують оплату мит; зображення ТМ; офіційне підтвердження, що ТМ уже використовується на території США. Також, якщо заявка подається через представника, необхідно надати довіреність.

Скільки коштує реєстрація торгової марки в США?

Вартість здійснення починається від 500 доларів. Це залежить від кількості класів МКТП, виду ТМ, кольорової гами, кількості заявників та строку реєстрації. Така ціна встановлена як для фізичних, так і юридичних осіб.

Яку ТМ можна зареєструвати в США?

Відповідно до американського законодавства, є певні вимоги. Так, ви не зможете зареєструвати торгову марку, якщо вона містить знаки державної символіки або дискримінаційні позначення, якщо аналогічна вже зареєстрована, якщо вона вводить в оману споживачів, а також якщо є аморальною та іншою.

Скільки часу займає реєстрація ТМ у США?

Терміни займають від 12 місяців. Час може змінюватись у залежності від складності об'єкта та питань, що виникають у процесі процедури. Це включає перевірку, публікацію, очікування заперечень та остаточного рішення про реєстрацію.

Як визначити міжнародний клас ТМ?

Сьогодні існує міжнародна класифікація МКТП. Вона містить лише 45 класів і доступна в онлайн версії. Кожен клас відповідає за певну категорію товарів та послуг.

Чи можна подати заявку онлайн?

Якщо ви бажаєте зареєструвати торгову марку в США, тоді вам необхідно звернутися до патентних повірених. Фахівці подають заявку через національне патентне відомство як онлайн, так і можна в паперовому вигляді.

Як продовжити торгову марку в США?

Для продовження необхідно подати заяву про відповідну вимогу USPTO протягом року до закінчення 10-річного терміну з моменту реєстрації. Заява повинна містити підтвердження використання торгової марки.

залишились питання?