Унікальність образу — Важливий критерій якості фірмового знака!


Розробка товарного знака

Відповідність специфіці діяльності компанії

  • Запам'ятовуваність. Природна мета логотипу — бути впізнаваним.
  • Працюємо у зв'язці з юристами.
  • Для нових логотипів — знижка на реєстрацію ТМ
Замовити консультацію

Що дає створення логотипів?

  • Логотип допомагає виділитися серед конкурентів
  • Юридична гарантія власності
  • Довіра клієнта
  • Запам'ятовуваність і естетика
  • Допомога в просуванні

Етапи створення логотипів

1
Вивчення останніх трендів і тенденцій;
2
Аналіз ніші діяльності компанії;
3
Оцінка основних конкурентів;
4
Виявлення бажань і потреб споживачів;
5
Складання портрета цільового клієнта;
6
Оцінка сильних і слабких сторін компанії.

Вартість і терміни створення логотипів

  • Розробка 3 варіантів
    3-5 робочих днів
    від 3000 грн
  • Розробка 5 варіантів
    3-7 робочих днів
    від 4500 грн
  • Розробка 10 варіантів
    3-10 робочих днів
    від 6500 грн

Відео відгуки клієнтів

Відгуки клієнтів

Компания Otipharm (https://www.facebook.com/OtiPharm/) признательна за быструю и компетентную помощь в регистрации. Оперативно и в рамках бюджета была выполнена работа. Команда Вайз груп это профессионалы своего дела, которые дают качественную консультацию и выполняют качественную работу Рекомендуем!
Обращался в компанию «Вайз Груп» в июле 2016 года, так как появилась потребность в регистрации торговой марки для доменной зоны .UA. На 7 месяце, после подачи всех документов, получил решение, а уже через полтора месяца получил и само свидетельство. Очень доволен работой специалистов данной компании. Спасибо вам за качественно проделанную работу!
С помощью специалистов компании Вайз Груп зарегистрировали нашу торговую марку. С нами всегда были на связи, все сроки, которые оговаривали соблюдены. За адекватные деньги мы получили хороший сервис и результат. Спасибо!
Обращалась в компанию ВАЙЗ ГРУП полгода назад, нужно было зарегистрировать в короткий срок торговую марку. С задачей справились на отлично, потому что работают профессионалы. Огромное спасибо.
В компанию Вайз Групп обращался по совету своего товарища, здесь высококлассные специалисты помогли зарегистрировать торговый знак. Сделали быстро и оперативно, результату доволен, сэкономил время и немалую сумму. Рекомендую!!!
Могу с уверенностью порекомендовать компанию Вайз как отличного регистратора, в моем случае это была ТМ. Что могу сказать - все профессионально, четко, вели меня до самого получения всех документов по торговой марки. Рекомендую как прекрасных исполнителей знающих свое дело.
консультація

Зв'яжіться з нашим менеджером і отримайте детальну консультацію

  • Як зробити впізнаваний логотип?
  • Як швидко я зможу отримати готовий варіант?
  • Яку інформацію потрібно надати для розробки логотипу?

Зателефонуйте нам

  • (044) 355-63-55
  • (067) 380-10-59
  • (095) 285-12-00

або замовте зворотній зв'язок

Розробка логотипу в Україні

Розробка логотипу, товарного знака в Україні  —  процедура, яка дозволяє підвищити впізнаваність компанії. Наявність спеціального графічного позначення, пов’язаного з організацією, забезпечує її індивідуалізацію та привертає увагу клієнтів. Для створення товарного знака необхідно не лише уважно вивчити сферу діяльності підприємства та цільову аудиторію, а й дотримуватися певних правових норм.

Правові аспекти розробки товарного знака

Товарними знаками, згідно з чинним законодавством України, можуть вважатися позначення, які пройшли реєстрацію в установленому порядку. Призначення логотипів і графічних знаків  —  відрізняти товари й послуги одних осіб від схожих товарів і послуг інших осіб. Власниками товарних знаків можуть бути як юридичні, так і фізичні особи.

Товарні знаки можуть бути словесними, образотворчими та комбінованими. Розрізняють також об’ємні й звукові знаки, однак найбільш часто застосовуються образотворчі та словесні товарні знаки, їх комбінації.

Необхідно пам’ятати, що розробка товарного знака не обмежується створенням позначення та підбором колірної схеми для нього. Під час створення позначення потрібно дотримуватися вимог, які висуває національне Патентне відомство. Товарний знак не повинен порушувати загальновизнані норми моралі. При цьому позначення не повинно вводити в оману потенційного клієнта або покупця. Тому реєстрацію проходять оригінальні товарні знаки, які не є тотожними з тими позначеннями, що значаться в базі відомства. Щоб уникнути проблем при розробці логотипу, товарного знака необхідно користуватися послугами фахівців, які враховують правові особливості даної процедури.

Наслідки наявності тотожних товарних знаків

Тотожні товарні знаки можуть використовуватися недобросовісними особами. Застосування чужих коштів індивідуалізації може вводити потенційного клієнта в оману щодо товарів або послуг, їх якості та походження. Тому товарним знакам необхідний правовий захист. Несанкціоноване застосування позначень може наносити майнову шкоду та негативно впливати на репутацію бренду. Реєстрація товарного знака дає виключне право на його використання. Тому власник торгової марки може забороняти продаж товарів і послуг з використанням свого позначення або тотожних з ним знаків. Схожими товарними знаками при цьому вважаються не тільки ті позначення, елементи яких практично повністю збігаються. Сюди відносять також позначення, які можуть викликати в покупця подібні враження, незалежно від наявності будь-яких відмінностей. Це неприпустимо, якщо товарні знаки використовуються в одній і тій же галузі.

Етапи розробки товарного знака

Розробка логотипу, товарного знака  —  процедура, яка здійснюється покроково. У ній беруть участь кілька фахівців.

  1. Першим етапом на шляху створення позначення є розробка дизайну товарного знака. Фахівці аналізують сферу діяльності компанії або фізичної особи, визначають відмінні риси, погоджують відповідний формат позначення та колірну схему для нього. До уваги беруться конкурентні переваги товарів і послуг, а також їх специфіка. На основі завдання замовника будуть підготовлені ескізи  —  оригінальні графічні форми, які допоможуть індивідуалізувати продукцію. Після обговорення з замовником ескізи будуть доопрацьовані, а клієнт вибере остаточний варіант.
  2. Наступним кроком буде перевірка товарного знака на тотожність. За допомогою нормативно-правових процедур встановлюється правомірність розроблених позначень. Під час патентної перевірки проводиться комплексний аналіз товарного знака. Після неї виконується реєстрація позначення на основі переліку документів, який закріплений Укрпатентом. Сюди входить макет торгової марки, її опис, перелік товарів і послуг, для яких вона буде використовуватися, підбір класів, заяву на реєстрацію, інформація про заявника та квитанція про сплату держмита.
  3. Після того, як буде подано заяву, пакет документів і макет торгової марки проходить експертизу в патентному відомстві. Термін її проведення не регламентується, однак на практиці середня його тривалість становить від 16 до 18 місяців. Ви можете замовити прискорену процедуру перевірки. Її середня тривалість не перевищує 7-9 місяців.
  4. Якщо торгова марка відповідає встановленим вимогам, заявник отримує Свідоцтво. Термін правової охорони позначення згідно з ним становить 10 років з правом продовження ще на такий же період необмежену кількість разів.

Ціни на розробку товарного знака

Щоб визначити, скільки буде коштувати послуга з розробки логотипу, необхідно враховувати кілька факторів:

  • Тип товарного знака — словесний, об’ємний, образотворчий, комбінований. Чим більше елементів у позначенні, тим складніший він у розробці.
  • Колірна гамма товарного знака. На створення і реєстрацію кольорового позначення необхідно більше коштів, ніж на монохромний товарний знак.

Вартість розробки товарного знака, логотипа визначається індивідуально. Остаточна ціна на послугу залежить від кількості доробок. Щоб визначити орієнтовну вартість розробки, зв’яжіться з менеджером компанії.

Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.

Наші клієнти

Клиент AQUA PRO, логотип
Клиент Golets, логотип
Клиент za-za design, логотип
Клиент Вектор Банк, логотип
Клиент Smile, логотип
Клиент your time, логотип
Клиент Рекламный текстиль, логотип
Клиент Игар, логотип
Клиент Vero Teks, логотип
Клиент Смидл, логотип
Клиент Счастливые лица, логотип
Клиент Сырный дом, логотип
Клиент Unigran, логотип
Клиент Хот Принт, логотип
Клиент Ровас, логотип
Клиент Фармастарт, логотип
Клиент aden, логотип
Клиент adidog, логотип
Клиент Вода UA, логотип
Клиент Beefys, логотип
Клиент frosch, логотип
Клиент Garage, логотип
Клиент Liga Pro, логотип
Клиент pay beam, логотип

Питання

Яку інформацію клієнт має надати для розробки логотипу компанії?

Основні питання повинні стосуватися цілей, що стоять перед компанією, товаром або послугою, для яких створюється логотип. Також ми з'ясуємо, що саме логотип повинен повідомляти про компанію її цільовій аудиторії та уточнюємо, чи є якась додаткова інформація. Це потрібно для того, щоб скласти детальний бриф і знайти правильне дизайнерське рішення.

Яким критеріям має відповідати логотип, розроблений для ТМ?

Основний критерій логотипу - унікальність. Він не повинен бути схожим на інші логотипи, а бути універсальним і запам'ятовуватися. Також логотип повинен повністю відображати специфіку роботи компанії та сферу її діяльності.

Кому належить остаточний дизайн?

У нас єдина правильна відповідь: «Вам». Ми надаємо вам права на остаточний дизайн логотипу. Це захистить вас від небажаних суперечок з питань права володіння і судових тяжб.

Скільки часу потрібно в середньому на один стандартний проект по розробці логотипу?

В одних проектах створюється багато сторінок з ескізами, в інших - кілька сторінок, а в окремих випадках навіть жодної. Не існує «середніх» тимчасових рамок на процес розробки логотипу, тому терміни визначаються індивідуально.

Які тенденції визначатимуть дизайн логотипів у майбутньому, зокрема, щодо застосовуваних гарнітур шрифту?

Треба бути в курсі сучасних тенденцій, але створювати логотип на догоду моді - це неправильно. Робота за проектом визначається потребами та побажаннями клієнта.

Скільки коштує розробка логотипу?

Вартість розробки логотипу визначається індивідуально. Остаточна ціна на послугу залежить від кількості доробок. Щоб визначити орієнтовну вартість розробки, зв'яжіться з менеджером компанії.

У якому вигляді, форматі та розмірі надається готовий логотип клієнтові?

Створюється файл у форматі PDF розміру A4. Це дозволяє регулювати розмір, у якому клієнт роздрукує логотип. Логотип може бути представлений у вертикальному або горизонтальному форматі. Також дається цілий ряд варіантів представлення логотипу: у кольорі, у чорно-білому, а також у векторному варіанті.

Що якщо не сподобається жоден з поданих варіантів логотипу?

Це практично виключено, тому що ми узгоджуємо з клієнтом всі основні етапи розробки логотипу. На першому етапі ми обговорюємо приклади знаків, вивчаємо конкурентів. Потім показуємо початкові варіанти, після узгодження напрацювань вносимо правки. Кожен ескіз може бути доопрацьований з урахуванням побажань замовника.

Залишились питання?

  • (044) 355-63-55
  • (067) 380-10-59
  • (095) 285-12-00