Унікальність образу — Важливий критерій якості фірмового знака!
Розробка логотипу, товарного знака в Україні — процедура, яка дозволяє підвищити впізнаваність компанії. Наявність спеціального графічного позначення, пов’язаного з організацією, забезпечує її індивідуалізацію та привертає увагу клієнтів. Для створення товарного знака необхідно не лише уважно вивчити сферу діяльності підприємства та цільову аудиторію, а й дотримуватися певних правових норм.
Товарними знаками, згідно з чинним законодавством України, можуть вважатися позначення, які пройшли реєстрацію в установленому порядку. Призначення логотипів і графічних знаків — відрізняти товари й послуги одних осіб від схожих товарів і послуг інших осіб. Власниками товарних знаків можуть бути як юридичні, так і фізичні особи.
Товарні знаки можуть бути словесними, образотворчими та комбінованими. Розрізняють також об’ємні й звукові знаки, однак найбільш часто застосовуються образотворчі та словесні товарні знаки, їх комбінації.
Необхідно пам’ятати, що розробка товарного знака не обмежується створенням позначення та підбором колірної схеми для нього. Під час створення позначення потрібно дотримуватися вимог, які висуває національне Патентне відомство. Товарний знак не повинен порушувати загальновизнані норми моралі. При цьому позначення не повинно вводити в оману потенційного клієнта або покупця. Тому реєстрацію проходять оригінальні товарні знаки, які не є тотожними з тими позначеннями, що значаться в базі відомства. Щоб уникнути проблем при розробці логотипу, товарного знака необхідно користуватися послугами фахівців, які враховують правові особливості даної процедури.
Тотожні товарні знаки можуть використовуватися недобросовісними особами. Застосування чужих коштів індивідуалізації може вводити потенційного клієнта в оману щодо товарів або послуг, їх якості та походження. Тому товарним знакам необхідний правовий захист. Несанкціоноване застосування позначень може наносити майнову шкоду та негативно впливати на репутацію бренду. Реєстрація товарного знака дає виключне право на його використання. Тому власник торгової марки може забороняти продаж товарів і послуг з використанням свого позначення або тотожних з ним знаків. Схожими товарними знаками при цьому вважаються не тільки ті позначення, елементи яких практично повністю збігаються. Сюди відносять також позначення, які можуть викликати в покупця подібні враження, незалежно від наявності будь-яких відмінностей. Це неприпустимо, якщо товарні знаки використовуються в одній і тій же галузі.
Розробка логотипу, товарного знака — процедура, яка здійснюється покроково. У ній беруть участь кілька фахівців.
Щоб визначити, скільки буде коштувати послуга з розробки логотипу, необхідно враховувати кілька факторів:
Вартість розробки товарного знака, логотипа визначається індивідуально. Остаточна ціна на послугу залежить від кількості доробок. Щоб визначити орієнтовну вартість розробки, зв’яжіться з менеджером компанії.
Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.
Основні питання повинні стосуватися цілей, що стоять перед компанією, товаром або послугою, для яких створюється логотип. Також ми з'ясуємо, що саме логотип повинен повідомляти про компанію її цільовій аудиторії та уточнюємо, чи є якась додаткова інформація. Це потрібно для того, щоб скласти детальний бриф і знайти правильне дизайнерське рішення.
Основний критерій логотипу - унікальність. Він не повинен бути схожим на інші логотипи, а бути універсальним і запам'ятовуватися. Також логотип повинен повністю відображати специфіку роботи компанії та сферу її діяльності.
У нас єдина правильна відповідь: «Вам». Ми надаємо вам права на остаточний дизайн логотипу. Це захистить вас від небажаних суперечок з питань права володіння і судових тяжб.
В одних проектах створюється багато сторінок з ескізами, в інших - кілька сторінок, а в окремих випадках навіть жодної. Не існує «середніх» тимчасових рамок на процес розробки логотипу, тому терміни визначаються індивідуально.
Треба бути в курсі сучасних тенденцій, але створювати логотип на догоду моді - це неправильно. Робота за проектом визначається потребами та побажаннями клієнта.
Вартість розробки логотипу визначається індивідуально. Остаточна ціна на послугу залежить від кількості доробок. Щоб визначити орієнтовну вартість розробки, зв'яжіться з менеджером компанії.
Створюється файл у форматі PDF розміру A4. Це дозволяє регулювати розмір, у якому клієнт роздрукує логотип. Логотип може бути представлений у вертикальному або горизонтальному форматі. Також дається цілий ряд варіантів представлення логотипу: у кольорі, у чорно-білому, а також у векторному варіанті.
Це практично виключено, тому що ми узгоджуємо з клієнтом всі основні етапи розробки логотипу. На першому етапі ми обговорюємо приклади знаків, вивчаємо конкурентів. Потім показуємо початкові варіанти, після узгодження напрацювань вносимо правки. Кожен ескіз може бути доопрацьований з урахуванням побажань замовника.