В Україні і по всьому світу


Реєстрація торгової марки в Китаї

Професійний підхід – обдумане рішення!

  • Грамотна реєстрація торгової марки - ключ до успіху вашого бізнесу
  • Реєстрація товарного знака ще до виходу на ринок
  • Захист прав власника на назву
Замовити консультацію

Що дає реєстрація ТМ в Китаї?

  • Юридична безпека вашої продукції або товару
  • Збільшення вартості бренду і продукції
  • Можливість продати франшизу
  • Можливість зареєструвати престижний домен UA
  • Виключне право на використання знака

Етапи реєстрації ТМ в Китаї

1
Вибір класу і типу ТМ
2
Попередній пошук на тотожність і схожість
3
Підготовка документів для реєстрації, оплата зборів і мит
4
Публікація і видача документів реєстрації

Вартість і терміни

  • Для фізичних осіб
    Терміни визначаються індивідуально
    від 400 дол. США
  • Для юридичних осіб
    Терміни визначаються індивідуально
    від 400 дол. США

Вартість ТМ залежить:

  • Від типу ТМ (словесна, зображувальна, комбінована або об'ємна)
  • Її колірної гами (чорно-біла або кольорова)
  • Кількості класів МКТП
  • Від терміну реєстрації
  • Кількості заявників по заявці
Реєстрація домену UA: особливості та переваги

Відео відгуки клієнтів

Відгуки клієнтів

Компания Otipharm (https://www.facebook.com/OtiPharm/) признательна за быструю и компетентную помощь в регистрации. Оперативно и в рамках бюджета была выполнена работа. Команда Вайз груп это профессионалы своего дела, которые дают качественную консультацию и выполняют качественную работу Рекомендуем!
Обращался в компанию «Вайз Груп» в июле 2016 года, так как появилась потребность в регистрации торговой марки для доменной зоны .UA. На 7 месяце, после подачи всех документов, получил решение о регистрации знака, а уже через полтора месяца получил и само свидетельство. Очень доволен работой специалистов данной компании. Спасибо вам за качественно проделанную работу!
С помощью специалистов компании Вайз Груп зарегистрировали нашу торговую марку. С нами всегда были на связи, все сроки, которые оговаривали соблюдены. За адекватные деньги мы получили хороший сервис и результат. Спасибо!
Обращалась в компанию ВАЙЗ ГРУП полгода назад, нужно было зарегистрировать в короткий срок торговую марку. С задачей справились на отлично, потому что работают профессионалы. Огромное спасибо.
В компанию Вайз Групп обращался по совету своего товарища, здесь высококлассные специалисты помогли зарегистрировать авторские права. Сделали быстро и оперативно, результату доволен, сэкономил время и немалую сумму. Рекомендую!!!
Могу с уверенностью порекомендовать компанию Вайз как отличного регистратора, в моем случае это была ТМ. Что могу сказать - все профессионально, четко, вели меня до самого получения всех документов по торговой марки. Рекомендую как прекрасных исполнителей знающих свое дело.

Зв'яжіться з нашим менеджером і отримайте детальну консультацію

  • Чи потрібно мені реєструвати ТМ?
  • Чи можу я замовити термінову реєстрацію ТМ?
  • Чи можуть мені відмовити в реєстрації ТМ?

Зателефонуйте нам

  • (044) 355-63-55
  • (067) 380-10-59
  • (095) 285-12-00

або замовте зворотній зв'язок

Китай — батьківщина економічно вигідного виробництва. Саме тому в цій країні зосереджена розвинена промисловість і відкриті широкі можливості для виходу на міжнародний ринок. У зв’язку з цим реєстрація торгової марки в Китаї — одна з найбільш популярних послуг. Якщо вам необхідно отримати охоронні документи на товарний знак в КНР, ви можете отримати комплексну допомогу від юристів Wise Group.

Особливості реєстрації торгових марок у Китаї

Перед тим, як ініціювати реєстрацію ТМ у Китаї, необхідно враховувати ряд особливостей законодавства країни. Пріоритет при видачі охоронних документів дають заявнику, який подав свою заявку першим. При цьому реєструвати товарні знаки необхідно до того, як буде вестися комерційна діяльність у Китаї з їх використанням. Це дозволить уникнути непорозумінь, пов’язаних з пошуком тотожних ТМ у базі. Нерідко товарні знаки, які використовуються без охорони, запозичуються третіми особами, які подають заявку на їх реєстрацію раніше законного власника. Щоб запобігти таким ситуаціям, експерти Wise Group настійно рекомендують заздалегідь зареєструвати ТМ до початку її використання.

Як і в інших країнах, товарні знаки в Китаї служать для ідентифікації товарів і послуг конкретних виробників. Щоб пройти реєстрацію, ТМ повинна відповідати всім типовим для більшості країн критеріям охороноздатності:

  • Товарний знак повинен бути унікальним і оригінальним. Він не повинен бути тотожним вже зареєстрованим ТМ.
  • ТМ не повинна містити елементів, які мають схожість з державною символікою.
  • Примітка про торгову марку не повинна вводити в оману потенційних споживачів щодо товарів і послуг, а також виробника.
  • Забороняється використання дискримінаційних висловлювань і позначень для товарних знаків.

Перед виходом на китайський ринок необхідно заздалегідь подбати про захист своєї інтелектуальної власності та убезпечити маркування для своїх товарів. Чинне законодавство КНР надає можливість реєстрації торгової марки не тільки для громадян країни, але й для нерезидентів. Ними можуть виступати як фізичні, так і юридичні особи. Товарний знак можна зареєструвати щодо товарів, які виробляє, переробляє та реалізує замовник. Реєстрація ТМ доступна також для послуг.

Необхідно зауважити, що мовні особливості китайської мови вимагають скрупульозного підходу при реєстрації словесних товарних знаків. Нерідко іноземні слова можуть звучати недоброзвучно, або, з точки зору жителів КНР, мати непристойне значення. Щоб уникнути подібних неприємних ситуацій, варто залучити досвідчених фахівців, які працюють у сфері реєстрації товарних знаків у Китаї. За допомогою юристів Wise Group можна отримати оптимальне рішення для просування своїх товарів і послуг з урахуванням регіональної специфіки.

Процедура реєстрації ТМ

Отримати правову охорону ТМ у Китаї можна двома шляхами:

  1. Складання та подання національної заявки до Відомства, що займається товарними знаками Китаю;
  2. Підготовка міжнародної заявки за Мадридською системою.

Національну заявку про реєстрацію ТМ у КНР необхідно подавати у Відомство по товарних знаках, залучаючи для цієї процедури акредитованого китайського повіреного. Такий фахівець необхідний не тільки для виконання законних розпоряджень, а й для спрощення взаємодії з Відомством по товарних знаках Китаю. Завдяки цьому експерту можна правильно заповнити заявку китайською мовою з урахуванням всіх формальних вимог, а також вести ділове листування з Відомством.

Для подачі заяви патентного повіреного необхідно надати ряд документів і даних — зображення ТМ, перелік товарів і послуг, їх класифікацію, найменування та адреса заявника, довіреність. Для юридичної особи потрібно пред’явити відомості про реєстрацію, для фізичного — копію посвідчення особи. Якщо у заявника є пріоритет, необхідно надати документи, що підтверджують це право.

При розгляді заявки Відомство по товарних знаках залишає за собою право вимагати від заявника додаткові відомості та матеріали. Також потрібно сплатити офіційне мито. Варто врахувати, що кінцева сума, витрачена на заявку, залежить від витрат на послуги повіреного – наприклад, на переклад документів, нотаріальне завірення, створення копій.

На наступному етапі заявка проходить формальну експертизу на відповідність змісту та оформлення всіх поданих документів. Після успішного проходження такого аналізу вона направляється на повну експертизу по суті. Якщо результат буде позитивним, заявка публікується в офіційному віснику. Протягом 3-х місяців з дати публікації приймаються можливі заперечення. У разі, якщо заперечення не були пред’явлені або їх вдалося вирішити, заявник отримує свідоцтво терміном на 10 років з правом продовження. Продовжувати його можна ще на 10 років необмежену кількість разів шляхом сплати мит. Якщо збори після закінчення строку не будуть оплачені, охорона товарного знаку буде припинена.

Подача міжнародної заявки за Мадридською системою здійснюється за спрощеною процедурою. Багато в чому процедура отримання сертифіката таким способом схожа на реєстрацію безпосередньо через національне відомство, однак існує ряд переваг:

  • Можливість скласти заявку на французькій, іспанській чи англійській мові;
  • Скорочення витрат – при подачі міжнародної заявки за Мадридською системою не потрібно користуватися послугами китайських повірених;
  • Можливість отримати охорону товарного знаку в ряді країн, а не тільки в Китаї.

При виборі відповідного варіанту реєстрації торгового знаку в Китаї потрібно враховувати переваги, які дає національна заявка. Оскільки сертифікат за такою процедурою видається китайською мовою, це полегшує захист своїх прав на товарний знак при можливих суперечках на території Китаю. Наявність охоронного документа китайською мовою спрощує взаємодію з державними органами – не потрібно окремо отримувати посвідчення про наявність прав на товарний знак, як у випадку з міжнародним сертифікатом. У середньому ця процедура може займати до 3 місяців.

Перед подачею заявки за допомогою одного з протоколів рекомендується замовити попередній пошук торгової марки на тотожність. Це дозволить заздалегідь визначити фактори ризику, які потрібно усунути, щоб не отримати відмову. Пошук проводиться не тільки за відкритими джерелами, але й по закритих базах. При цьому він стосується як зареєстрованих ТМ, так і заявок, які знаходяться на стадії обробки. Фахівці Wise Group у ході попередньої перевірки проконсультують заявника про способи усунення можливих перешкод для реєстрації.

Міжнародні зобов’язання Китаю в питаннях реєстрації торгових марок

Китай є учасником ряду міжнародних угод з питань охорони торгових марок. Також країна виконує ряд зобов’язань щодо стандартизації процедур, пов’язаних з реєстрацією прав на об’єкти інтелектуальної власності. Тому у КНР діє міжнародна класифікація товарів і послуг, у рамках якої виділяється 42 категорії. Крім цього, китайське законодавство передбачає поділ на підкласи – на відміну від багатьох інших держав. Це накладає специфіку на процес реєстрації ТМ у Китаї. Щоб перекрити всі можливості для недобросовісного використання свого товарного знаку, заявнику потрібно визначити не тільки загальні категорії товарів і послуг, але й всілякі підкласи, навіть якщо вони лише частково пов’язані з його діяльністю.

Країна є учасницею Паризької конвенції та Мадридської угоди, тому виконує всі зобов’язання, покладені на членів цих спільнот. У теперішній час законодавство Китаю в області інтелектуальної власності реформується після вступу до ВТО.

Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.

Наші клієнти

Клиент AQUA PRO, логотип
Клиент Golets, логотип
Клиент za-za design, логотип
Клиент Вектор Банк, логотип
Клиент Smile, логотип
Клиент your time, логотип
Клиент Рекламный текстиль, логотип
Клиент Игар, логотип
Клиент Vero Teks, логотип
Клиент Смидл, логотип
Клиент Счастливые лица, логотип
Клиент Сырный дом, логотип
Клиент Unigran, логотип
Клиент Хот Принт, логотип
Клиент Ровас, логотип
Клиент Фармастарт, логотип
Клиент aden, логотип
Клиент adidog, логотип
Клиент Вода UA, логотип
Клиент Beefys, логотип
Клиент frosch, логотип
Клиент Garage, логотип
Клиент Liga Pro, логотип
Клиент pay beam, логотип

ЧАСТІ ПИТАННЯ

Скільки часу займає реєстрація ТМ в Китаї?

Терміни здійснення реєстрації ТМ у Китаї займають від 12 міс.

Які документи необхідно надати?

Для того, щоб зареєструвати ТМ у Китаї, вам необхідно буде звернутися за допомогою до патентного повіреного та надати йому такі документи, як зображення торгової марки; список всіх товарів і послуг, які будуть розповсюджуватися під цією ТМ, та їх класифікацію; довіреність на здійснення реєстрації фахівцем; інформацію про заявника (юридичні особи подають документи про реєстрацію, а фізичні - копію паспорта).

На якій мові потрібно реєструвати ТМ в Китаї?

Якщо ви вирішите реєструвати ТМ у Китаї шляхом подачі заявки в національне патентне відомство, тоді заявка повинна бути оформлена на китайській мові. У разі реєстрації ТМ за Мадридською системою у вас є вибір між англійською, іспанською та французькою мовами.

Скільки коштують послуги реєстрації ТМ в Китаї?

Вартість здійснення реєстрації ТМ у Китаї починається від 1000 доларів США. Це залежить від кількості класів МКТП, виду ТМ, кольорової гами, кількості заявників та терміну реєстрації. Така ціна встановлена як для фізичних, так і для юридичних осіб.

Які існують вимоги для реєстрації ТМ в Китаї?

Згідно із законодавством Китаю, є певні вимоги до ТМ. Так, ви не зможете зареєструвати торгову марку, якщо вона містить у собі знаки державної символіки або дискримінаційні позначення, аналогічна вже зареєстрованій ТМ, вводить в оману споживачів, а також якщо вона є аморальною.

Яку ТМ можна зареєструвати в Китаї?

Особливих вимог до зовнішнього вигляду ТМ немає. Як і в більшості країн, у Китаї ви зможете зареєструвати словесну, зображувальну, комбіновану або об'ємну торгову марку. Головне дотримуватися всіх критеріїв охороноздатності.

Залишились питання?

  • (044) 355-63-55
  • (067) 380-10-59
  • (095) 285-12-00