
Види торгових марок
Коли ринок насичений конкурентами, важливо виділятися і привертати увагу клієнтів. Це завдання виконує торгова марка, символізуючи певний продукт або послугу, а також постачає їх компанію.
Що таке торговельна марка?
Торгова марка, або товарний знак – це позначення, що відрізняє ваші товари і послуги від товарів і послуг конкурентів на ринку. Це можуть бути слова, цифри, зображення і поєднання всіх цих елементів.
Торгову марку не слід плутати з брендом. Хоча їх поняття близькі, бренд не є правовою терміном.
Які бувають види торговельних марок?
Серед значної кількості класифікацій торгових марок (словесні, образотворчі, об’ємні, світлові, звукові, ароматичні та ін.), Виділяють 3 найбільш часто заявляються до реєстрації знака:
СЛОВЕСНИЙ – з використанням тільки слів, букв, цифр, складових назву або слоган продукту, або компанії.
Словесна торговельна марка повинна бути зображена в чорно-білому стандартному шрифті, інакше вона буде вважатися комбінованою.
ЗОБРАЖУВАЛЬНИЙ – візуально оформлений знак (малюнок, символ, поєднання кольорів).
КОМБІНОВАНИЙ – це поєднання будь-яких елементів попередніх видів. Наприклад, логотип з назвою включатиме в себе малюнок, поєднання кольорів, шрифт і слова.
Право інтелектуальної власності підтверджується свідоцтвом на торговельну марку державного зразка, яке дає юридичний захист і гарантує виняткові права строком на 10 років з правом продовження.
Компанія «Вайз Груп» допоможе з реєстрацією Вашої торгової марки ще до виходу на ринок і захистить назву вашого бізнесу. Замовте консультацію нашого фахівця через форму на сайті і отримайте всю інформацію про процедуру реєстрації прямо зараз!
Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.