vebinar1

Вебінар Вайз Груп “Реєстрація штрих-кодів для бізнесу: кому, навіщо та чому”

28 вересня в компанії Вайз Груп пройшов безкоштовний вебінар на тему: “Реєстрація штрих-кодів для бізнесу: кому, навіщо та чому”. Спікером був Олег Івченко, директор компанії, який розповів:

  1. Що таке штрих-коди?
  2. Кому та навіщо вони потрібні?
  3. Хто займається реєстрацією штрих-кодів?
  4. Процедура реєстрації.
  5. Що робити після отримання штрих-коду?
  6. Кейси реальних проектів.

Що таке штрих-коди?

Штрих-код на продукцію – це послідовність чорних і білих смуг, яка дозволяє скануючому пристрою зчитувати закодовану в зображенні інформацію про товар – виробника або постачальника, партію відправки, індивідуальний код товару та контрольний цифровий код.

Сьогодні існує 2 види штрих-кодів – європейський стандарт EAN і сумісні з ним формати. Код складається з вертикальних смуг різної ширини, інформацію кодує саме ритм смуг, а, наприклад, відтінок чорного кольору та висота смуг ролі не грають. Для коректного сканування апаратом коду потрібна цілісність зображення коду висотою мінімум 0,5 см, при цьому якщо поверхня з нанесеним малюнком розірветься або помнеться (наклейка зі штрих-кодом, м’яка картонна упаковка та ін.), То зчитування може не вийти.

Кому та навіщо вони потрібні?

Штрихкодування на території України – це в більшості випадків не обов’язкова процедура. На даний момент Законодавчі акти та постанови зобов’язують обклеювати штрих-кодами тільки ту продукцію, яка потрапляє під визначення: напої, що містять алкоголь, тютюнові вироби, лікарські засоби, фонограми, аудіовізуальні твори. У всіх інших випадках, штрихкодування є добровільним.

Переваги нанесення штрих-кодів:

  1. Можливість розміщувати товарні позиції для торгівлі в магазинах і зберігання на складах;
  2. Унікальний код шифрує постійний набір даних про товар, який не буде змінений третіми особами з метою підробки або розкрадання товару;
  3. Можливість обліку продукції за допомогою сучасних систем – програм для касового та складського обороту в магазинах, супермаркетах, будь-яких точках, обладнаних сканером і базою даних.

Хочете дізнатися подробиці? Тоді дивіться повну версію вебінару!

Хто займається реєстрацією штрих-кодів?

Щоб зареєструвати штрих-код, спочатку слід вступити в ряди учасників Міжнародної асоціації, що здійснює товарну нумерацію. Юрособа забезпечує контроль впровадження унікальних номерів по галузях, орієнтуючись на всесвітньо визнані стандарти GS1.

Всесвітня організація GS1 володіє стандартом для формування штрихових кодів товарів з усього світу. Отримати маркування товару штрих-кодом можна в організації – представника GS1 в конкретній країні.

У свою чергу, в Україні працює філія GS1, куди потрібно звернутися із заявкою на реєстрацію штрих-кодів на продукцію.

Процедура реєстрації

Щоб привласнити певному продукту унікальний код, потрібно вказати його своєрідність і відмінність від інших позицій в його категорії. Підготовкою документів може зайнятися компанія, що надає подібні послуги. Це гарантує коректне уявлення продукту та позитивний результат реєстрації. Залежно від кількості реєстрованих одиниць, процедура може займати від 7 до 10-14 днів.

За підсумком реєстрації номерів штрихових кодів учасник Асоціації отримує свідоцтво державного зразка, що підтверджує права на набір кодів.

Реєстрація в Асоціації GS1 здійснюється при передачі відповідального співробітника наступних документів, які повинні бути завірені ФОП або юр особою:

  • Ксерокопія довідки, де підтверджується факт постановки виробника на облік.
  • Ксерокопія довідки, взята у службовців органів статистики.
  • Офіційний папір, в якому зазначено повне найменування ПП або юрособи, за якою адресою знаходиться підприємство.

Після вивчення документів через деякий час бізнесменові повинні видати такі папери:

  • Договір про вступ до Асоціації;
  • Додаток до договору, де зафіксовані точні суми членських внесків;
  • Картка з реєстрацією учасника Асоціації;
  • Запит на присвоєння товару штрих-коду. Якщо позицій кілька, на кожен вид продукції оформляють окрему заявку.

Що робити після отримання штрих-коду?

Здавалося, всі питання зі штрих-кодом вирішені. Однак підприємцю ще потрібно простежити за правильністю та якістю маркування товару. Орієнтуватися слід на спеціально призначені для цього прилади – верифікатори. При цьому важливі контрольні одиниці продукції, етикетки, пакувальний матеріал. Звертатися краще до кваліфікованих фахівців і програмістів, які гарантують якісний друк штрих-коду. У договорі, укладеному з виконавцем друку, необхідно детально описати:

  1. Геометричні та оптичні параметри штрих-коду;
  2. Де його слід розмістити;
  3. Санкції за недотримання таких характеристик.

Якщо вам необхідно пройти реєстрацію штрих-коду, ви можете звернутися до нас за допомогою. Наші фахівці мають досвід роботи більше 10 років. Саме тому ви можете не сумніватися в нашому професіоналізмі.

Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.

0 Shares
Рейтинг 4.5 на основі 13 відповідей

Добавить комментарий

схожі статті

Топ 10 винаходів, які пов'язані з грошима
Топ 10 винаходів, які пов’язані з грошима
barcode font 1024x768 1
Штрих-коди країн світу. Як розшифрувати країну по штрих-коду?
shtrih kod
Особливості будови штрих-коду
ccd2237a9409341fe63becb69e88dfab
Штрих-коди для юридичних осіб
ee95014ee032d9fbb22fb1eee38cac18 ce 1200x640x0x138 cropped 800x427
Реєстрація штрих-коду
29 09
Штрих-код. Що варто знати?
Обязательно ли ставить штрих код
Чи обов’язково ставити штрих-код на товар в Україні?
Нужен ли вашему товару штрих код 478x390 1
Чи потрібен вашому товару штрих-код для продажу в ЄС?
5ad653908623d barcode 3616 1280 1 1900x700 c 893x390
Кейс: Реєстрація штрихкоду на панчішні вироби