keys reyestratsiya tm

Кейс: «Реєстрація ТМ, що мала ризики відмови»

Завдання

Клієнт звернувся до Вайз Груп з метою отримання роз’яснень про складність реєстрації його ТМ, а також з метою здійснення такої реєстрації при належному обґрунтуванні та вмотивованості.         

Необхідно зазначити, що клієнт попередньо отримував кілька відмов від патентно-юридичних фірм про відмову в наданні юридичних послуг щодо реєстрації ТМ. Відмова була пов’язана з неможливістю доведення Укрпатенту правомірності реєстрації знаку клієнта та набуття його ТМ розрізняльної здатності.

Хід виконання проєкту

Під час здійснення експертом процедури діловодства клієнт отримав повідомлення від Укрпатенту про можливу відмову в реєстрації знаку, яка була мотивована тим, що позначення заявника можна сплутати зі словесним знаком «Смачно!», раніше зареєстрованим в Україні на ім’я ТОВ «Телеканал СТБ» щодо споріднених послуг (№35605).

Спеціаліст Вайз Груп з питань інтелектуальної власності обґрунтувала непогодження з висновком експерта Укрпатенту та довела, що позначення не може вважатися тотожним з іншим позначенням, оскільки воно не збігається зі словесним знаком №35605 у всіх елементах. Зокрема, відомий товарний знак за №35605 виконаний стилізованим шрифтом у вигляді слова «Смачно» та є словесним.

Натомість експерт нашої компанії наголошувала на тому, що заявлений на реєстрацію знак виконано також стилізованим шрифтом жовтого кольору, при цьому контур літер забарвлений в чорний колір, і складається з двох слів: «СМАЧНО» та «кафе». При цьому зображувальна частина знаку виконана у формі капелюха кухаря, що забарвлений у білий колір. Таким чином, знак, що заявляється є комбінованим і кольоровим. Тому запропонований товарний знак не є тотожним з відомим знаком, що є власністю каналу СТБ. 

Також одними з головних етапів роботи було проведення порівняльного аналізу на звукову (фонетичну) схожість знаків і доведення несхожості за графічними (візуальними) ознаками. Таким чином було визначено, що слово «Смачно» відповідає на питання «як?», а словосполучення «кафе СМАЧНО» відповідає на питання «кафе яке?». 

З огляду на вищезазначене, споживачі сприймають знак і позначення, що порівнюються, як семантично різні. Мислення та відчуття кожної людини індивідуальне, тому у свідомості конкретного споживача можуть виникнути будь-які миттєві асоціації. Але основним призначенням торговельної марки є здатність відрізнити послуги однієї особи від однорідних послуг іншої особи на ринку. Асоціації та впевненість — різні поняття, які ведуть до різних наслідків. Тому виникнення асоціації викликає цікавість, а стійке змішування послуг різних осіб призводить до втрати прибутків.       

Результат

У результаті надання необхідних і достатніх доказів Укрпатент повною мірою погодився з доводами експерта Вайз Груп та прийняв рішення про надання правової охорони ТМ, що була раніше подана на реєстрацію. Наразі клієнт уже отримав Свідоцтво України на Знак для Товарів і Послуг. 

Таким чином, спеціалістом було якісно та професіонально виконано його першочергове завдання. 

Було цікаво? Дізнайтесь більше! Наприклад про те, як наші експерти допомагали клієнту з реєстрацією Свідоцтва на торговельну марку у сфері ресторанного бізнесу. Подробиці в кейсі. 

Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.

0 Shares
Рейтинг 4.5 на основі 176 відповідей
Добавить комментарий

схожі статті

keys 1

Кейс: «Реєстрація штрих-кодів для настільної гри»

keys

Кейс: «Передача прав без реєстрації АП на програмне забезпечення»

reyestratsiya torhovoyi marky

Кейс: «‎Реєстрація ТМ для клініки інноваційної естетичної медицини»

keys shtrikh kod

Кейс: «Присвоєння штрих-кодів на товари»

keys reyestratsiya tm

Кейс: «Реєстрація ТМ для компанії з виробництва матеріалів»

keys patentuvannya korysnoyi modeli

Кейс: «Реєстрація патенту на корисну модель для ТОВ «АЙКЬЮ КОМПОЗИТ»

keys patent na vynakhid

Кейс: «Отримання патенту на винахід — зубна щітка для хребта»‎

keys zakhyst prav tm

Кейс: «Захист прав на ТМ для кондитерських виробів»

keys zakhyst prav

Кейс: «Допомога клієнту в захисті прав на торгову марку»

keys reyestratsiya avtorsʹkykh prav 1

Кейс: «Реєстрація двох колод карт»