• (044) 383-63-55
  • (067) 404-12-21
  • (050) 384-63-65

Кейс: Реєстрація штрих-коду для збирачів ягід

Кейс: Реєстрація штрих-коду для збирачів ягід

Клієнт:

Два Товариства з обмеженою відповідальністю — виробники і збирачі ягід.

Завдання:

Оформлення штрих-коду на продукцію.

Проблема:

Продукція однакова в обох ТОВ і зареєстрована під однією і тією ж ТМ (на підставі особової угоди на використання ТМ).

Хід виконання проекту:

Обов’язкова наявність штрихового коду на товарі зумовлює потреби сучасних підприємств оптової і роздрібної торгівлі. Адже штрих-код — перш за все практичний інструмент, завдяки якому здійснюються облікові операції під час поставок та продажу товарів. Підприємство торгівлі просто не зможе враховувати товар без штрихового коду GS1.

Для процедури отримання штрих кодів на продукцію в Україні слід надати такі документи:

  • Копію виписки про реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця;
  • Копію довідки з органів статистики;
  • Дані заявника.

Нашого клієнта цікавило питання, чи буде реєстрація штрих-кодів виконана на одну компанію, або ж на дві.

Наші фахівці уважно вивчили ситуацію, і прийшли до висновку, що реєстрація штрих-кодів буде проведена на 2 компанії так як два ТОВ будуть здійснювати продаж продукції незалежно один від одного і отримувати прибуток також. Збір і фасування ягід відбувається в різних місцях і на різних підприємствах — тому їм потрібна реєстрація різних штрих-кодів — для ідентифікації товару, а також для підрахунку прибутку.

Рішення:

Отримання штрих-коду на продукти (тотожні) для двох ТОВ.

0 Shares
Рейтинг 4.5 на основі 11 відповідей

Добавить комментарий

схожі статті

Кейс: «Допомога в подоланні попередньої відмови в реєстрації ТМ»
Кейс: «Підготовка відповіді на попередню відмову за заявкою на реєстрацію ТМ»
Кейс: «Запобігання реєстрації ТМ подібної до ТМ клієнта»
Кейс: «Захист методики, яка застосовується в геології»
Кейс: «Запобігання реєстрації ТМ конкурентної компанії»
Кейс: «Реєстрація ТМ для ювелірних виробів»
Кейс: «Реєстрація ТМ для іноземної компанії»
Кейс: «Реєстрація торгової марки на емблему»
Кейс: «Реєстрація ТМ за Мадридською процедурою в США»
Кейс: «Забезпечення захисту для лінійки етикеток кондитерських виробів»