• (044) 383-63-55
  • (067) 380-10-59
  • (095) 285-12-00
Вибір класу МКТП для реєстрації торгової марки
5ae6354ae2692 cad024 f74aa49fcd8c4486a51f0875c92543ff 0

Вибір класу МКТП для реєстрації торгової марки

В процесі реєстрації торгових марок підприємець стикається з великою кількістю найважливіших моментів, яким слід приділити особливу увагу. Вибір класу МКТП для реєстрації торгової марки– один з таких моментів, і підійти до нього необхідно дуже відповідально. Перед тим, як внести вибрані категорії в заявку, рекомендуємо ознайомитися з нюансами і вивчити всі доступні матеріали на цю тему.

Чому важливий вибір класу МКТП для реєстрації торгової марки

Охорона торгової марки (ТМ) буде здійснюватися саме для зазначених у заявці товарів і послуг. Велика кількість класів сильно збільшить вартість реєстрації за підсумком. При цьому слід знати: якщо протягом 3-х років позначення не використовується для тих класів, для яких воно було зареєстровано, то його дія може бути оскаржена.

Якщо ж класів вибрано недостатньо, це може негативно вплинути на розвиток і розширення сфери діяльності підприємства. Тому рекомендуємо заздалегідь продумати всі перспективи і врахувати їх в переліку заявлених товарів і послуг.

Якщо ваших знань або впевненості в успіху недостатньо – краще зверніться до патентного повіреного. Спеціаліст з досвідом, що стикався з цим питанням неодноразово, допоможе сформувати оптимальний перелік класів з урахуванням перспективи розвитку.

Як вибрати клас для реєстрації ТМ

Щоб зрозуміти принцип підбору товарів і послуг для реєстрації, слід вивчити принцип їх класифікації, структуру МКТП.

Всього міжнародна класифікація включає 45 класів, 34 з яких відведено для товарів і 11 – для послуг. Кожен клас має назву, однак при підборі потрібних категорій не варто орієнтуватися тільки на назви, так як вони не несуть практично ніякої конкретики. Всі товари і послуги в класифікаторі перераховані в алфавітному порядку. До кожного класу є пояснення, які допоможуть при виборі.

Внести зміни в існуючу реєстрацію не можна.

Чи можна підібрати класи самостійно?

Звичайно, можна спробувати провести вибір класу МКТП для реєстрації торгової марки самостійно. Для цього доведеться уважно вивчити матеріали класифікатора і зрозуміти принцип його будови. Але варто розуміти, що процес цей вимагає максимальної зосередженості, адже помилки можуть дорого обійтися вам в майбутньому. Тому оптимальним варіантом при обліку тимчасових, фінансових витрат, можливих ризиків і інших чинників процесу реєстрації торгової марки буде звернутися до патентного повіреного. І хоча це може здатися вам витратним, в кінцевому підсумку він себе виправдовує. Ймовірність помилки зводиться до мінімуму, як і ймовірність відмови в реєстрації торгової марки.

Від вибору класів для реєстрації торгової марки може залежати успіх вашого бізнесу. Тому звертайтеся до фахівців компанії “Парето”, щоб бути впевненим в завтрашньому дні.

Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.

0 Shares
Рейтинг 4.5 на основі 768 відповідей

Добавить комментарий

схожі статті

Реєстрація ТМ
Як зареєструвати торгову марку?
Кейс торгова марка
КЕЙС: “ДОПОМОГА КЛІЄНТУ У РЕЄСТРАЦІЇ СВІДОЦТВА НА ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ ДЛЯ ОДЯГУ”
Законодавство тм
Зміни в законодавстві, які стосуються товарних знаків
КЕЙС: "ДОПОМОГА КЛІЄНТУ У РЕЄСТРАЦІЇ СВІДОЦТВА НА ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ"
КЕЙС: “ДОПОМОГА КЛІЄНТУ У РЕЄСТРАЦІЇ СВІДОЦТВА НА ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ”
захист інтелектуальної власності
Як захистити інтелектуальну власність? Які існують категорії?
верховний суд
Верховний Суд виніс рішення про те, що суд не має право самостійно здійснювати оцінювання подібностей і відмінностей між торговими марками
макдак
Боротьба за товарний знак. Кому дістанеться МакДак?
історія найк
Історія бренду Nike
ромашка рошен
Російська «Рот-Фронт» і українська Roshen: кому дістанеться упаковка цукерки «Ромашка»?
торгова марка
Що буде, якщо не реєструвати товарний знак?