Вебінар на тему “Бренд в e-commerce: навіщо та як захистити”
26 жовтня 2023 року компанія “Вайз Груп” провела вебінар на тему “Бренд в e-commerce: навіщо та як захистити”. В ході вебінару були розглянуті актуальні проблеми сучасного ринку: як монетизувати свій сайт, як зареєструвати бренд і захистити товарний знак з юридичної точки зору.
Спікерами вебінару були: директор патентно-юридичної компанії – Івченко Олег, юрист у сфері інтелектуальної власності – Валентина Пацьора та експертка в сфері інтернет-маркетингу та електронної комерції, співзасновниця української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express – Алла Петриченко.
На вебінарі докладно розглянуто наскільки поняття “бренд” важливе в e-commerce, і яким чином його наявність може вплинути на прибуток і залучення інвестицій. Спікери докладно розібрали такі теми:
- Проблематику ринку.
- Які переваги дає домен “.ua” та як його отримати?
- Як монетизувати свій сайт за допомогою бренду?
- Чому реєстрація бренду грає важливу роль у розвитку бізнесу?
- які переваги він дає?
- як впливає на прибуток і вартість компанії?
- як за допомогою бренду залучити інвестиції.
- Юридичні аспекти захисту бренду: які є гарантії.
- Як зареєструвати торгову марку?
- процес реєстрації від подачі заявки до отримання Свідоцтва.
- які труднощі можуть бути в процесі і як їх подолати?
- Вихід на міжнародний ринок: особливості реєстрації ТМ за кордоном.
Дослідження в сфері електронної комерції показують, що 59%покупців віддають перевагу продуктам відомих брендів. Як зареєструвати торгову марку, на якій платформі масштабувати бізнес, скільки коштує вивести бренд на ринок електронної комерції, максимально розкрито в повному відео вебінару:
В розвитку бізнесу реєстрація бренду грає надважливу роль
Реєстрація ТМ (торгової марки) напряму впливає на розвиток бізнесу в електронній комерції. По-перше, надає юридичні права компанії на використання і захист власного бренду. Наприклад, притягнути до відповідальності інші компанії, які скопіювали товарний знак або використовували ім’я без дозволу.
Яскравий тому приклад, відомий бренд Louis Vuitton, який в 2016 році отримав 125 000 доларів від ресторану в Сеулі. Справа в тому, що власник ресторану швидкого харчування в столиці Південної Кореї почав використовувати фірмове поєднання літер, назва також була дуже співзвучна: Louis Vuiton Dak. Надавши в суді всі підтверджуючі документи, патенти, торгові знаки та право на використання бренду, Louis Vuitton виграла суд.
По-друге, зареєструвати торгову марку – це як вдихнути життя у свій бренд, створити його унікальний стиль, підвищити впізнаваність і цінність на ринку. Розпочати реєстрацію бренду краще з консультації зі спеціалістом в сфері інтелектуальної власності.
Так, на початку 2023 року компанія, яка виготовляла бульдозери і агротранспорт хотіла зареєструвати бренд під назвою PUMA Multipower, але відомий бренд спортивного одягу PUMA подав до суду і виграв його. Німецький бренд одягу заявив, що австрійська компанія порушує інтелектуальні права на назву.
Реєстрація торгової марки ще до появи її на ринку – це грамотний підхід до ведення бізнесу ще на початку.
Коли реєструвати бренд?Ще на початку ідеї, під час створення бізнес-плану, назви компанії, розробки логотипу, слід закласти в бюджет суму для реєстрації бренду. Наші кваліфіковані спеціалісти мають достатній досвід у сфері інтелектуальної власності, допоможуть уникнути помилок в майбутньому, одразу вибрати унікальну назву і захистити право власника на неї.
Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.