
Чи потрібен вашому товару штрих-код для продажу в ЄС?
Штрих-код – це спеціалізоване графічне позначення продукції, яке створене для того, щоб відрізняти одну групу товарів від інших. Штрих-код складається з двох частин: графічної та цифрової. Графічна частина штрих-коду являє собою унікальний набір штрихів, які зчитуються спеціальним сканером при товарно облікових операціях. Цифрова ж частина дозволяє людині візуально ідентифікувати продукцію за номером на штрих-коді.
Завдяки штрих-кодам виробники, постачальники та продавці продукції можуть з легкістю визначати продукцію і набагато швидше виробляти товаро облікові операції. Наприклад, покупець набагато менше витратить часу біля прилавка, коли касир зчитує штрих-код, ніж при ручних підрахунках.
За час існування поняття штрих-кодів безліч компаній намагалося контролювати дану нішу, але світове визнання отримали саме штрих-коди стандарту EAN13, які застосовуються в більшості країн.
Як отримати штрих-код на товар?
Реєстрацією штрих-кодів на території України займається Асоціація товарної нумерації «ДжіЕс1 Україна». Відповідно, для отримання штрих-коду на свою продукцію необхідно членство в цій асоціації, на що можуть претендувати лише юридичні особи та індивідуальні підприємці.
Членство в «ДжіЕс1 Україна» передбачає внесення щорічних членських внесків і закінчення договірних відносин.
Для того, щоб укласти договір з «ДжіЕс1 Україна» буде потрібно маса документів, підготовку яких краще довірити професіоналам компанії «Вайз Груп». Ми вже кілька років допомагаємо нашим клієнтам в реєстрації штрих-кодів і знаємо, як швидко і надійно це зробити.
Кому потрібні штрих-коди?
В першу чергу необхідно розуміти, що самі по собі штрих-коди – це інструмент, який дозволяє економити робочий час. Від цього і потрібно відштовхуватися. Якщо у вас великі обсяги продукції, постійний потік клієнтів і через це створюються черги, то варто задуматися над тим, щоб створити штрих-коди для своєї продукції.
Якщо ж у вас досить дорога продукція і потік клієнтів мінімальний, то ви можете обійтися і без них.
Обов’язкова вимога до реєстрації штрих-кодів застосовується лише до виробників алкогольної та тютюнової продукції, а також фонограм і аудіовізуальних творів.
Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.