Wise - регистрация прав на
интеллектуальную собственность
  • (044) 383-63-55
  • (067) 404-12-21
  • (050) 384-63-65

Чи потрібен вашому товару штрих-код для продажу в ЄС?

Штрих-код — це спеціалізоване графічне позначення продукції, яке створене для того, щоб відрізняти одну групу товарів від інших. Штрих-код складається з двох частин: графічної та цифрової. Графічна частина штрих-коду являє собою унікальний набір штрихів, які зчитуються спеціальним сканером при товарно облікових операціях. Цифрова ж частина дозволяє людині візуально ідентифікувати продукцію за номером на штрих-коді.

Завдяки штрих-кодам виробники, постачальники та продавці продукції можуть з легкістю визначати продукцію і набагато швидше виробляти товаро облікові операції. Наприклад, покупець набагато менше витратить часу біля прилавка, коли касир зчитує штрих-код, ніж при ручних підрахунках.

За час існування поняття штрих-кодів безліч компаній намагалося контролювати дану нішу, але світове визнання отримали саме штрих-коди стандарту EAN13, які застосовуються в більшості країн.

Як отримати штрих-код на товар?

Реєстрацією штрих-кодів на території України займається Асоціація товарної нумерації «ДжіЕс1 Україна». Відповідно, для отримання штрих-коду на свою продукцію необхідно членство в цій асоціації, на що можуть претендувати лише юридичні особи та індивідуальні підприємці.

Членство в «ДжіЕс1 Україна» передбачає внесення щорічних членських внесків і закінчення договірних відносин.

Для того, щоб укласти договір з «ДжіЕс1 Україна» буде потрібно маса документів, підготовку яких краще довірити професіоналам компанії «Вайз Груп». Ми вже кілька років допомагаємо нашим клієнтам в реєстрації штрих-кодів і знаємо, як швидко і надійно це зробити.

Кому потрібні штрих-коди?

В першу чергу необхідно розуміти, що самі по собі штрих-коди — це інструмент, який дозволяє економити робочий час. Від цього і потрібно відштовхуватися. Якщо у вас великі обсяги продукції, постійний потік клієнтів і через це створюються черги, то варто задуматися над тим, щоб створити штрих-коди для своєї продукції.

Якщо ж у вас досить дорога продукція і потік клієнтів мінімальний, то ви можете обійтися і без них.

Обов’язкова вимога до реєстрації штрих-кодів застосовується лише до виробників алкогольної та тютюнової продукції, а також фонограм і аудіовізуальних творів.

0 Shares
Рейтинг 4.5 на основі 39 відповідей

Добавить комментарий

схожі статті

Особливості будови штрих коду
Штрих-коди для юридичних осіб
Реєстрація штрих-коду
штрих код
Штрих-код. Що варто знати?
Чи обов’язково ставити штрих-код на товар в Україні?
реєстрація штрихкоду
Кейс: Реєстрація штрихкоду на панчішні вироби
реєстрація штрих-кодів
Чи обов’язково потрібна реєстрація штрих-кодів на товар?
реєстрація штрих-коду
Реєстрація в Україні штрих-коду на продукцію
реєстрація штрих-коду
Кейс: Реєстрація штрих-кодів на мебельну продукцію