Блог

Історія бренду Adidas
Історія бренду Adidas

Сьогодні компанія Adidas є однією з найбільших у сфері спортивних товарів. Що тільки не зустрінеш на полицях їх магазинів — кросівки, костюми, сумки, м’ячі та інше. А скільки цих магазинів? Тисячі. Компанія має сьогодні всесвітню популярність, приносить мільйонні доходи, але завжди стає цікаво, з чого ж все починалося. Що було до відкриття Adidas? Отже, знайомтеся […]

Читати статтю
патент Білла Гейтса
Яка насправді мета «диявольського» патенту Білла Гейтса?

26 березня 2020 року було зареєстровано патент компанії Microsoft, який отримав номер WO / 2020/060606. Будь-який винахід знаходить як однодумців, так і людей, які геть відмовляються приймати нововведення. Деякі люди навіть висловили думку, що Білл Гейтс за допомогою свого нового винаходу бажає захопити світ. Що ж насправді сталося? Давайте розберемо. У чому суть звинувачень? Новий […]

Читати статтю
18.03 0001 ua
Види товарних знаків

Визначення торгової марки Торговельна марка, або товарний знак, є важливим елементом бізнес-стратегії. Це будь-яке позначення або комбінація позначень для ідентифікації товарів або послуг одного підприємства та їх візуальне відокремлення від схожих товарів або послуг інших підприємств. Основне призначення торговельної марки – забезпечити впізнаваність і запам’ятовуваність продукту або послуги серед клієнтів. Завдяки торговельній марці компанії можуть […]

Читати статтю
zakhyst brendu
Як захистити свій бренд від конкурентів?

Рано чи пізно кожна компанія стикається з необхідністю захистити свій товар або послугу від непорядних конкурентів. Забезпечити захист бренду на належному рівні допоможе реєстрація торгової марки. Також використовувати ТМ можна для отримання матеріальної винагороди при передачі прав на застосування іншій особі. Часто власники ТМ ставлять нашим фахівцям питання, як правильно вчинити в тій чи іншій […]

Читати статтю
keys reyestratsiya tm
Кейс: «Допомога в подоланні попередньої відмови в реєстрації ТМ»

Замовник Юридична особа, нерезидент України. Завдання Подолати попередню відмову в реєстрації ТМ. Хід виконання проєкту Клієнт (юридична особа, нерезидент України) звернувся до нас з проханням допомогти подолати попередню відмову в реєстрації торгової марки за Мадридською системою в Україні для своєї лінії косметики. Причин відмови в реєстрації ТМ може бути кілька. Однак, основною з них все […]

Читати статтю
shcho oznachaye znak c
Що означає знак (с)? Чи потрібно його проставляти на творах?

Відповідно до законодавства ряду держав, у недалекому минулому ті, хто зареєстрували авторське право, для охорони авторства повинні були враховувати важливі формальності. Наприклад, необхідно було зафіксувати авторство методом проставлення відповідного знака (с). Сьогодні тільки деякі країни працюють з цим положенням. Тому застосування символу (с) більше не юридична вимога. Але це не забороняє деяким власникам як і […]

Читати статтю
keys reyestratsiya tm
Кейс: «Запобігання реєстрації ТМ подібної до клієнта»

Найбільш поширеним і часто використовуваним об’єктом інтелектуальної власності є торгова марка. Торгова марка символізує і виділяє якість товарів або послуг компанії серед інших учасників ринку, дозволяючи споживачам відрізняти товари різних виробників один від одного та вибирати між конкурентною продукцією. По закінченню процедури реєстрації, власник ТМ отримує такі переваги: Зареєстрований на території нашої країни знак для […]

Читати статтю
keys zakhyst yntelektualʹnoyi vlasnosti
Кейс: «Захист методики, яка застосовується в геології»

Замовник Фізична особа. Завдання Захист методики, винайденої клієнтом, яку можна використовувати в геології. Хід виконання проєкту Клієнт звернувся до нас з проханням допомогти захистити його методику, яку можна застосовувати в галузі геології. Фахівці нашої компанії запропонували скласти на підставі матеріалів клієнта заявку на винахід або корисну модель. Однак, клієнтом така очевидна можливість була відкинута через […]

Читати статтю
keys zapobihannya reyestratsiyi tm
Кейс: «Запобігання реєстрації ТМ конкурентної компанії»

Замовник Фармацевтична компанія. Завдання Запобігти реєстрації торгової марки, поданої компанією-конкурентом на реєстрацію також в 5 класі МКТП з назвою препарату, схожим до ступеня змішування з даною. Хід виконання проєкту Торгова марка — це будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, придатних для відмінності товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються іншими […]

Читати статтю
cdbc4fb5a5042d95c79833fba033af1d
Мобільні додатки в якості об’єктів патентування

Мобільний додаток є результатом продуманих технічних рішень, кожне з яких виступає у вигляді об’єкта інтелектуальної власності. Підтвердження тому — наявність програмного коду з функціональними можливостями, ексклюзивне дизайнерське рішення, вбудовані музичні композиції. Фактично мобільний додаток прирівнюється до літературного твору. Відповідно розробнику належить авторське право на об’єкт. Причому з’являється воно в момент публікації додатка. Але програмісти вважають […]

Читати статтю