Унікальність образу — Важливий критерій якості фірмового стилю!
У світі бізнесу сильний імідж є ключем до успішності. Одним з основних елементів створення унікального образу компанії є фірмовий стиль. Перше враження, яке залишає компанія, визначає її подальший успіх. Фірмовий стиль є візитною карткою бренду та визначає його впізнаваність.
Фірмовий стиль – це сукупність візуальних елементів, що відображають ідентичність бренду та його цінності. Його основними компонентами є: логотип, палітра кольорів, шрифти, стиль оформлення матеріалів. Успішні бренди, такі як Apple, Coca-Cola, Nike, відомі не тільки своїми якісними продуктами, але і яскравими образами, що формують їх фірмові стилі та запам’ятовуються.
Фірмовий стиль є невід’ємним елементом успішного бізнесу, забезпечує унікальність та впізнаваність бренду. Він відіграє ключову роль у формуванні іміджу компанії та взаємодії з аудиторією. Ось основні переваги, які дає вдало розроблений фірмовий стиль для бізнесу:
Фірмовий стиль забезпечує унікальність, відчуття професіоналізму та довіру, а також допомагає залучити та утримати цільову аудиторію. Створення сильного незабутнього фірмового стилю – це інвестиція в майбутнє компанії, що сприяє її зростанню та успіху на ринку.
Розробка та запровадження фірмового стилю містить ряд етапів:
Крім цього елементами фірмового стилю можуть бути слоган, аудіо або відео супровід, що запам’ятовуються. Все залежить від вашого бюджету та фантазії.
Ви можете зайнятися розробкою фірмового стилю самостійно або звернутися за допомогою до спеціалістів компанії Wise Group. В останньому випадку ви гарантовано отримаєте:
Пам’ятайте, що фірмовий стиль відіграє ключову роль у створенні унікального образу бренду та підвищенні його впізнаваності та довіри. Не відкладайте створення фірмового стилю на потім. Зверніться до професіоналів Wise Group, щоб створити унікальний образ вашого бренду, який залучатиме та утримуватиме ваших клієнтів. Це допоможе у майбутньому без перешкод зареєструвати торгову марку, якщо у вас виникне бажання рухатися у цьому напрямку.
Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.
Фірмовий стиль – це сукупність візуальних чи вербальних елементів, які відбивають ідентичність бренду та його цінності, передають головну ідею бізнесу. Фактично, це візитна картка компанії. Елементи фірмового стилю розміщуються на товарах, промоматеріалах компанії.
Основними елементами фірмового стилю є: логотип, фірмові графічні елементи, палітра кольорів, шрифти, стиль оформлення матеріалів. Крім цього елементами фірмового стилю можуть бути слоган, аудіо або відео супровід, що запам'ятовуються, маскот – персонаж, що асоціюється з фірмовим стилем.
Для детального опису фірмового стилю використовується спеціальний документ, гайдлайн. У ньому містяться основні правила використання логотипа, брендових кольорів, шрифтів та інших складових фірмового стилю під час створення фірмової продукції, реклами тощо. Може бути складений у вигляді окремого документа або бути частиною брендбука.
Терміни розробки фірмового стилю залежать від масштабу поставленого завдання та знаходяться в межах від трьох до п'яти робочих днів.
Фірмовий стиль є невіддільним елементом успішного бізнесу, візитною карткою бренду, забезпечуючи його унікальність та впізнаваність. Він відіграє ключову роль у створенні іміджу компанії при взаємодії зі споживачами. Фірмовий стиль формує в аудиторії бажаний образ вашої компанії чи бренду.
Над створенням фірмового стилю, зазвичай, працюють спеціалізовані компанії, дизайн-студії, брендингові агентства. Дизайнер повинен зрозуміти, хто є споживачем продукту чи послуги компанії та що має для них першорядне значення. При розробці фірмового стилю важливо вирішити, якими засобами буде передано характер бренду та його цінності.
Головна відмінність брендбука від гайдлайну полягає у змісті. Гайдлайн охоплює лише зовнішні атрибути фірмового стилю (логотип, кольори, шрифти, слоган тощо). Брендбук дає повний опис не лише візуальних складових бренду, а і його ідеології, позиціювання, цільової аудиторії.
Вартість розробки фірмового стилю починається від 300$.