В Україні і по всьому світу


Міжнародна реєстрація торгової марки

Професійний підхід – обдумане рішення!
  • Грамотна реєстрація торгової марки - ключ до успіху вашого бізнесу
  • Реєстрація товарного знака ще до виходу на ринок
  • Захист прав власника на назву
Замовити консультацію

Що дає міжнародна реєстрація ТМ?

  • Юридична безпека вашої продукції або товару
  • Збільшення вартості бренду і продукції
  • Можливість продати франшизу
  • Можливість зареєструвати престижний домен UA
  • Виключне право на використання знака

Етапи міжнародної реєстрації ТМ

1
Вибір класу і типу ТМ
2
Попередній пошук на тотожність і схожість
3
Підготовка документів для реєстрації, оплата зборів і мит
4
Публікація і видача документів реєстрації

Реєстрація у 124 країнах світу

  • Україна
  • ЄС
  • США
  • Китай
  • Велика Британія
  • Франція
  • Німеччина
  • Італія
  • Іспанія
  • Португалія
  • Польща
  • Латвія
  • Литва
  • Чехія
  • Швейцарія
  • Норвегія
  • Швеція
  • Фінляндія
  • Нідерланди
  • Бельгія

Вартість та терміни

Вартість міжнародної ТМ залежить:

  • Від типу ТМ (словесна, зображувальна, комбінована або об'ємна)
  • Її колірної гами (чорно-біла або кольорова)
  • Кількості класів МКТП
  • Від терміну реєстрації
  • Кількості заявників по заявці
Кейс: «Допомога в подоланні попередньої відмови в реєстрації ТМ»
Кейс: «‎Реєстрація торгової марки для іноземної компанії»
Міжнародна охорона об’єктів інтелектуальної власності

Відео відгуки клієнтів

відгуки клієнтів

Компания Otipharm (https://www.facebook.com/OtiPharm/) признательна за быструю и компетентную помощь в регистрации. Оперативно и в рамках бюджета была выполнена работа. Команда Вайз груп это профессионалы своего дела, которые дают качественную консультацию и выполняют качественную работу Рекомендуем!
Обращался в компанию «Вайз Груп» в июле 2016 года, так как появилась потребность в регистрации торговой марки для доменной зоны .UA. На 7 месяце, после подачи всех документов, получил решение о регистрации знака, а уже через полтора месяца получил и само свидетельство. Очень доволен работой специалистов данной компании. Спасибо вам за качественно проделанную работу!
С помощью специалистов компании Вайз Груп зарегистрировали нашу торговую марку. С нами всегда были на связи, все сроки, которые оговаривали соблюдены. За адекватные деньги мы получили хороший сервис и результат. Спасибо!
Обращалась в компанию ВАЙЗ ГРУП полгода назад, нужно было зарегистрировать в короткий срок торговую марку. С задачей справились на отлично, потому что работают профессионалы. Огромное спасибо.
В компанию Вайз Групп обращался по совету своего товарища, здесь высококлассные специалисты помогли зарегистрировать авторские права. Сделали быстро и оперативно, результату доволен, сэкономил время и немалую сумму. Рекомендую!!!
Могу с уверенностью порекомендовать компанию Вайз как отличного регистратора, в моем случае это была ТМ. Что могу сказать - все профессионально, четко, вели меня до самого получения всех документов по торговой марки. Рекомендую как прекрасных исполнителей знающих свое дело.
Була необхідність подовжити дію свідоцтва про реєстрацію на товарний знак, а також зареєструвати новий. Обирав з багатьох компаній. Зупинився на ВАЙЗ ГРУП… і не пожалів. Все чітко пояснили: які документи необхідно, терміни реєстрації та вартість. Постійно знаходились на зв’язку та відповідали на всі питання, що виникали. Дуже професійно працюють співробітники фірми. Окрема подяка Денису, з яким спілкувався безпосередньо. Спец вищої категорії. Дякую за співпрацю та рекомендую іншим)
Рекомендую! Лучшие сотрудники работают! Они меня оформляли тм за 7-10 дней букувально ! 👍🏼
Обращался к данной компании для регистрации торговой марки и авторского права. Прошло всё очень четко и без каких либо проблем. Особую благодарность хочу высказать сотруднице Юлие, о всём напомнит и разложет по полочкам. Не пожалел, что обратился именно к ним. Буду с ними сотрудничать и в будущем👍
Оформлял торговую марку. все было сделано на высшем уровне. Связь со мной держали постоянно, по всем вопросам давали быструю и четкую консультацию. Одним словом работа в деловом стиле, без лишних текстов и не нужных брифов. Спасибо за работу
Сотрудничеством с компанией ВАЙЗ групп остался доволен. Регистрировал ТМ. Все было сделано быстро и чётко. Планирую и в дальнейшем пользоваться их услугами. Рекомендую.
Залишилися питання?
Ви за крок до відповіді!
  • Які переваги міжнародної реєстрації ТМ?
  • Скільки часу триває міжнародна реєстрація ТМ?
  • Які вимоги до міжнародної заявки?
зателефонуйте нам
або замовте зворотній зв'язок

Бренд у глобальній економіці – це не просто елемент айдентики. Це позначення, яке визначає, кому належить продукт, і показує ринку, що компанія готова працювати прозоро та відповідально. Тому, виходячи за межі України, бізнесу важливо заздалегідь подбати про захист своєї торговельної марки (ТМ) в інших країнах для зменшення ризиків, пов’язаних з копіюванням або недобросовісним використанням позначення.

Щоб убезпечити свій бізнес, рекомендуємо замовити реєстрацію міжнародної торгової марки у Wise Group. Після консультації наші фахівці визначать оптимальну стратегію захисту вашої інтелектуальної власності та візьмуть на себе всі необхідні процедури для отримання відповідного сертифікату.

Як відбувається міжнародна реєстрація ТМ?

У професійній термінології поняття «міжнародна реєстрація торговельної марки» не існує. Проте такий термін використовується досить широко, тому ми застосовуватимемо його у статті для певної зручності, насправді маючи на увазі процедури, які дозволяють отримати захист поза межами України

Існує кілька шляхів отримання правової охорони торговельної марки за межами України. Головним критерієм вибору процедури є ринки, на яких компанія вже працює або планує свій розвиток. Саме це визначатиме, достатньо буде національної реєстрації, чи знадобиться універсальний інструмент.

  1. Національні процедури. Заявник окремо подає документи в патентні відомства кожної країни. Це робочий варіант, коли потрібен захист у 1-2 юрисдикціях.
  2. Регіональні процедури. Деякі об’єднання держав мають спільне відомство, наприклад EUIPO (European Union Intellectual Property Office – Відомство інтелектуальної власності Європейського Союзу) для країн ЄС. Одна заявка забезпечує охорону на території всього регіону.
  3. Мадридська система. Це міжнародний механізм, що дає змогу подати одну заявку та обрати одразу кілька держав для реєстрації.

Міжнародна реєстрація ТМ за Мадридською системою

Міжнародна реєстрація торгової марки найчастіше здійснюється через так звану Мадридську систему – механізм, який адмініструє Всесвітня організація інтелектуальної власності (ВОІВ, англ. World Intellectual Property Organization, WIPO). Цей підхід дозволяє оформити єдину заявку та отримати правову охорону відразу в десятках країн, що входять до Мадридської угоди та Протоколу.

Наразі учасниками системи є понад 120 держав, серед яких усі країни Європейського Союзу, США, Велика Британія, Канада, Японія, Китай, Австралія та інші. Завдяки цьому бізнес може захистити свій бренд одразу в більшості важливих для нього ринків, не подаючи окремих заявок у кожній країні.

Процедура проста: заявник звертається до національного патентного відомства, подає заявку на реєстрацію, зазначає країни, де потрібен захист, а далі інформація автоматично передається у міжнародне бюро ВОІВ. Там заявка перевіряється, публікується в офіційному бюлетені та надсилається до національних відомств зазначених держав для остаточного розгляду.

Цей механізм поєднує гнучкість і зручність. Бізнес отримує можливість централізовано керувати своїми правами, сплачувати збори через одну систему та продовжувати дію свідоцтв одночасно у всіх країнах.

У чому перевага реєстрації за Мадридською системою

Реєстрація торгової марки за мадридською системою дає бізнесу можливість захистити свій бренд одразу в кількох країнах, не проходячи десятки окремих процедур. Її основні переваги такі:

  1. Єдина заявка замість десятків окремих процедур. Можна подати одну заявку на реєстрацію та охопити одразу кілька країн, що суттєво економить час.
  2. Зниження витрат. Вартість міжнародної реєстрації у межах Мадридської системи значно нижча, ніж реєстрація окремо в кожній країні.
  3. Централізоване управління. Усі зміни – наприклад, оновлення даних власника, продовження терміну дії чи розширення території охорони – здійснюються через ВОІВ.
  4. Гнучкість. Власник може додати нові країни пізніше, сплативши відповідні збори без повторного проходження процедури з нуля.
  5. Прозора система платежів. Усі мита сплачуються через ВОІВ одним платежем, без необхідності оплачувати збори окремо в кожній країні або розбиратися з локальними банківськими вимогами.
  6. Уніфіковані строки дії. Свідоцтво, отримане за Мадридським протоколом, чинне 10 років з можливістю подальшого продовження.

Мадридська система – це зручний спосіб забезпечити міжнародну реєстрацію товарних знаків та надійний правовий захист у глобальному масштабі. Вона підходить для компаній, які планують вихід на закордонні ринки, мають партнерів чи виробництво в іноземних державах, або ведуть експортно-імпортну діяльність.

Процедура оформлення торговельної марки в інших країнах

Оформлення правової охорони за Мадридською системою відбувається в кілька етапів:

  1. Підготовка документів і визначення переліку країн. Після заявки на реєстрацію в своїй країні (в Україні – через УКРНОІВІ) заявник визначає, в яких державах планується отримання правового захисту.
  2. Подання заявки до національного відомства. Заявник має подати заявку до УКРНОІВІ, додавши всі необхідні матеріали – опис, зображення торгового знаку, перелік товарів і послуг за Міжнародною класифікацією (Ніццька класифікація) та зазначити країни, де планується захист.
  3. Передача заявки до ВОІВ. Після перевірки комплектності документів УКРНОІВІ пересилає заявку до міжнародного бюро ВОІВ, де проводиться формальна експертиза. Якщо все відповідає вимогам, дані про торговельну марку вносяться до Міжнародного реєстру товарних знаків та публікуються в офіційному бюлетені WIPO.
  4. Розгляд у національних патентних відомствах. Кожна з обраних держав проводить власну експертизу по суті, щоб визначити, чи не суперечить знак місцевому законодавству або вже наявним реєстраціям. За результатами експертизи заявнику повідомляють про надання чи відмову в охороні.
  5. Отримання міжнародного свідоцтва. Після схвалення заявок на рівні країн-заявників видається міжнародне свідоцтво, яке підтверджує дію прав на торговельну марку у визначених державах.
  6. Підтримка чинності реєстрації. Реєстрація торгової марки у світі діє протягом 10 років. Надалі її можна поновлювати щоразу ще на 10 років, сплачуючи відповідні збори.

Вся процедура узгоджена між державами-учасницями, тому оформлення охоронного документа не потребує присутності заявника в кожній країні. Саме тому реєстрація міжнародної торгової марки вважається ефективним інструментом для розвитку бізнесу на глобальному рівні.

Особливості реєстрації торгової марки за кордоном

Попри уніфіковану процедуру, процес захисту ТМ за Мадридською системою має низку нюансів, які важливо враховувати ще до подання документів.

  • Наявність базової заявки або реєстрації. Щоб розпочати процес реєстрації за кордоном, необхідно мати вже подану заявку або чинне свідоцтво про реєстрацію торговельної марки у країні походження.
  • Принцип залежності. Протягом перших п’яти років міжнародна реєстрація пов’язана з базовою національною заявкою або реєстрацією. Якщо базову заявку/реєстрацію скасовано або визнано недійсною, закордонна реєстрація автоматично втрачає чинність у відповідному обсязі.
  • Територіальне охоплення. Мадридська система не надає автоматичного захисту в усіх країнах. У заявці потрібно чітко вказати, у яких саме державах бажано отримати охорону. Надалі цей перелік можна розширити, подавши запит до ВОІВ і сплативши додаткове мито.
  • Оцінка охороноздатності в кожній країні. Кожне національне відомство проводить експертизу самостійно, застосовуючи свої критерії та законодавчі вимоги. Тому навіть у межах однієї міжнародної заявки можливі різні результати: у деяких країнах знак буде зареєстрований, в інших – відхилений.
  • Необхідність підтримки чинності. Для збереження дії охоронного документа необхідно вчасно сплачувати збори та оновлювати інформацію в міжнародному реєстрі. Недотримання строків може призвести до втрати прав на торговельну марку у певних країнах.
  • Вартість і фінансове планування. Вартість міжнародної ТМ залежить від кількості країн, класів товарів і послуг, а також від курсу швейцарського франка, у якому здійснюються всі платежі до ВОІВ.

Такі особливості роблять доцільним залучення фахівців з іноземного патентного права, які зможуть оптимізувати стратегію захисту та правильно оформити документи для кожної юрисдикції.

Перелік документів, необхідних для міжнародної реєстрації ТМ

Для отримання охорони за межами України необхідно підготувати відповідний пакет документів. Його склад залежить від обраної процедури – національної, регіональної чи подання через Мадридську систему. Проте існує базовий набір матеріалів, які потрібні у більшості випадків:

  1. Заявка на реєстрацію торговельної марки. Містить дані заявника, зображення позначення та перелік товарів і послуг.
  2. Підтвердження національної заявки або реєстрації. (При поданні за Мадридською системою).
  3. Зразок торговельної марки. Для словесних, графічних або комбінованих позначень.
  4. Документи про пріоритет (за потреби).
  5. Переклади документів на одну з мов, яку приймає відповідне відомство.
  6. Довіреність на представника, якщо інтереси заявника подає патентний повірений чи адвокат.
  7. Підтвердження сплати зборів. Надається після подання документів, відповідно до вимог конкретної юрисдикції.

Цей перелік є орієнтовним – кожна юрисдикція та кожна процедура можуть висувати додаткові вимоги. Наприклад, деякі країни вимагають локалізовані заявки, окремі форми чи додаткові графічні матеріали.

Тож, якщо заявника цікавить охорона в конкретній державі або регіоні, фахівці Wise Group оперативно нададуть повний перелік документів та допоможуть його підготувати відповідно до вимог обраної юрисдикції.

Чому варто обрати нашу компанію для реєстрації ТМ

Якщо бізнес виходить на нові ринки, важливо не просто подати документи, а вибудувати правильну стратегію охорони бренду. Ми працюємо саме так: спочатку визначаємо, у яких країнах реально потрібна міжнародна реєстрація торгової марки, які ризики є на цих ринках, чи є там схожі позначення, і вже після цього формуємо пакет документів.

Фахівці «Вайз Груп» працюють із Мадридською системою регулярно, тож розуміють вимоги ВОІВ і національних офісів та знають, як реагувати на їхні запити. Це особливо важливо, коли заявка стосується кількох юрисдикцій або коли заявник хоче розширити охорону на додаткові країни.

Ми дотримуємося офіційних процедур, використовуємо актуальні класифікатори, готуємо переклади та супровідні матеріали так, щоб клієнт не отримав відмови через формальні помилки. Завдяки цьому міжнародна реєстрація торгової марки проходить швидше, а клієнт отримує оформлену належним чином охорону свого бренду (торгового знаку) в обраних країнах.

Послуги Wise Group у сфері міжнародної реєстрації ТМ

Консультації юристів

Перед поданням документів наші фахівці аналізують ситуацію клієнта: визначають країни, де бізнес планує отримати охорону, перевіряють наявність схожих позначень, оцінюють інші можливі ризики. Ми пояснюємо нюанси процедури та пропонуємо оптимальний спосіб захисту – через реєстрацію товарного знаку за Мадридською системою або інші механізми.

Підготовка документів

Команда фахівців формує повний пакет для міжнародної реєстрації торгових марок: від перекладів і класифікації товарів до технічного оформлення заявок і перевірки правильності кодів Ніццької класифікації. Усі документи перевіряються з урахуванням вимог ВОІВ і національних патентних офісів, що мінімізує ризик відмов.

Супровід клієнта

Ми супроводжуємо клієнта на всіх етапах – від моменту подання заявки до отримання сертифіката. Наші фахівці відстежують відповіді від міжнародного бюро та національних відомств, надають роз’яснення і контролюють продовження дії охоронного документа. Завдяки цьому клієнт отримує повну підтримку та впевненість, що міжнародна реєстрація торгової марки пройде без затримок і непорозумінь.

Олег Івченко — директор Wise Group, експерт з реєстрації ТМ, патентів та оцінки прав ІВ. Автор публікацій, вебінарів і практик із комерціалізації ІВ.

Наші партнери

наші клієнти

Клиент AQUA PRO, логотип
Клиент Golets, логотип
Клиент za-za design, логотип
Клиент Вектор Банк, логотип
Клиент Smile, логотип
Клиент your time, логотип
Клиент Рекламный текстиль, логотип
Клиент Игар, логотип
Клиент Vero Teks, логотип
Клиент Смидл, логотип
Клиент Счастливые лица, логотип
Клиент Сырный дом, логотип
Клиент Unigran, логотип
Клиент Хот Принт, логотип
Клиент Ровас, логотип
Клиент Фармастарт, логотип
Клиент aden, логотип
Клиент adidog, логотип
Клиент Вода UA, логотип
Клиент Beefys, логотип
Клиент frosch, логотип
Клиент Garage, логотип
Клиент Liga Pro, логотип
Клиент pay beam, логотип

Часті питання

Що таке міжнародна торговельна марка і знак для товарів і послуг?

Це позначення (словесне, графічне чи комбіноване), зареєстроване у кількох країнах через ВОІВ. У такий спосіб забезпечується правовий захист бренду на території держав, зазначених у міжнародній заявці.

Якою мовою необхідно реєструвати торговельну марку?

Вибір мова залежить від обраної процедури. Національні відомства приймають заявки своєю офіційною мовою. Регіональні системи мають власні вимоги. Для Мадридської системи використовують англійську, французьку або іспанську.

Чи можна зареєструвати торговельну марку одразу в кількох країнах?

Так. Це можна зробити трьома способами: подати окремі заявки в кожну країну, скористатися регіональною системою (наприклад, ЄС), або подати одну заявку через Мадридську систему та обрати потрібні держави.

Які переваги міжнародної реєстрації ТМ?

Можливість отримати охорону бренду за межами України, забезпечити захист на ключових ринках, спростити управління портфелем прав і мінімізувати ризики копіювання позначення.

Як отримати міжнародну реєстрацію ТМ за кордоном?

Охорону можна отримати трьома способами: подати заявку безпосередньо в патентне відомство обраної країни, використати регіональну систему (наприклад, ЄС), або подати заявку через Мадридську систему.

Чи обов’язково реєструвати ТМ у своїй країні перед подачею заявки за кордон?

Не завжди. Для національних і регіональних процедур реєстрація в Україні не потрібна. Базова заявка або свідоцтво обов’язкові лише тоді, коли подання здійснюється через Мадридську систему.

Скільки триває процедура?

Строки залежать від обраного способу. Національні заявки в окремих країнах можуть розглядатися від кількох місяців до року й більше. Регіональні системи мають власні графіки. За Мадридською системою більшість держав надають охорону або повідомляють про відмову протягом 12-18 місяців.

залишились питання?