Wise - регистрация прав на
интеллектуальную собственность
  • (044) 383-63-55
  • (067) 404-12-21
  • (050) 384-63-65

Інтелектуальна власність в ігровій та беттинг-індустрії

Багато ігор ґрунтуються на ПЗ, певні з’явилися завдяки інтернету. У них об’єднуються класичні ігри і інноваційні технології, що дозволяє отримати новий користувальницький досвід. Важливу роль при створенні ігор виконують права інтелектуальної власності.

Особливості захисту інтелектуальної власності в Геймінг

Припустимо, що клієнт розробив нову гру, яку планує запустити в найближчому майбутньому. Буває, що ПЗ вже створено. В інших ситуаціях, виявляють основний скетч і впроваджують компанію на базі «Кікстартера», але прототипи все ще залишаються в процесі створення. Як правило, ідея вже давно розсекречена і відома третім особам. І тоді у клієнта виникає питання, чи може він хоч якось захистити своє творіння?

  • Дизайн, персонажі, інтерфейси, загальний вигляд і враження. Реєстрація авторського права — найпростіший і бюджетний спосіб захистити свою гру.

Переваги: ​​реєстрація АП дає міжнародний захист практично у всіх світових країнах. Даний спосіб особливо корисний для тих, хто планує вихід на міжнародний ринок.

Недоліки: технічні особливості не підлягають захисту АП. В такому випадку необхідний патент.

  • Технологічні аспекти — не все в ігровому світі можна запатентувати. Важливо зробити так, щоб новинка гейминга була не тільки захоплюючою і порадувала своєю якістю, але і щоб виконана робота здивувала «занудних» користувачів. «Занудний» тест дає можливість клієнтам подумати, як зробити так, щоб гра «зачепила» навіть тих, хто не захоплюється Геймінгом.

Така особливість дозволяє зрозуміти, чи є в грі те, що необхідно запатентувати. Адже патенти насправді коштують досить дорого і для того, щоб їх отримати, необхідно витратити чимало часу і зусиль. Тому, таке рішення повинно бути зваженим і обдуманим.

Підтвердження прав на інтелектуальну власність

Це один з основних аспектів геймінг-компанії. Але для цього, варто врахувати багато нюансів, за рахунок чого така компанія може бути досить тривалою і витратною.

Авторське право — одна з основних потреб, на яку вказують геймери. Якщо в грі фігурують персонажі сценарії з фільмів, необхідно обов’язково підтвердити, що це дозволено. Це тільки здається, що отримати таке право складно. Якщо гра дійсно якісна і користується попитом, власники початкового права власності на персонажів і / або сценарій без проблем дадуть ліцензію на їх використання.

ТМ — вирішивши зареєструвати ТМ, і вибираючи назву для неї, необхідно точно впевнитися в тому, що вона унікальне і не використовується ніким іншим. Для того, щоб зробити це і отримати правдивий і достовірний результат, слід скористатися послугами фахівців. Вибір правильної назви дає можливість уникнути багатьох проблем в майбутньому.

Патенти і дизайни — для цього теж потрібна допомога професіоналів. Якщо гру створили на основі програмного або апаратного забезпечення інших компаній, то обов’язково потрібно виявити, що саме було під захистом на даній території.

Ігрові компанії і користувачі вже займаються впровадженням інноваційних технологій. Наявність права на інтелектуальну власність може дати юридичні структурні елементи, які стануть основою для нового, цікавого досвіду.

Спортивний беттинг і інтелектуальна власність

В середині травня минулого року Верховним судом Сполучених Штатів було прийнято рішення про скасування федеральної заборони на спортивний беттинг. Таке рішення дозволить США пропонувати легальний спортивний беттинг, який відповідає законам, які перебувають на даний момент на стадії розробки.

Професійні спортивні ліги, які хочуть «відхопити» ласу частину нового ринку спортивного беттінга, намагалися лобіювати 1% зборів за непідкупність з усіх ставок, які були виконані у відповідних лігах.

Професійні спортивні ліги стверджують, що є власниками права інтелектуальної власності на дану статистику, тому мають намір отримати на неї ліцензійний збір.

Але основною перешкодою для введення такого збору за непідкупність виступає недостатність основних прав інтелектуальної власності на статистику, які, за твердженням НБА — є їх власністю. Якщо говорити простіше, то професійні спортивні ліги виступають власниками свого контенту. У свою чергу, це вимагає наявності ліцензії на легальне використання такого контенту. Але організації спортивного беттінга брали тільки ту статистику, яку отримали з результатів спортивних ігор.

Загалом, професійні спортивні ігри все ж хочуть заробити на легальному спортивному гемблінгу. Не враховуючи той момент, що вони можуть облаштуватися в галузі управління, нагляду або підтримки спортивного беттінга, важіль на використання статистики все одно не буде в їх розпорядженні.

0 Shares
Рейтинг 4.5 на основі 27 відповідей

Добавить комментарий

схожі статті

Навіщо потрібна діджіталізація прав інтелектуальної власності
Охорона інтелектуальної власності — грамотна бізнес-стратегія успішної компанії
Факти про інтелектуальну діяльності, які стануть в нагоді кожному
Захист інтелектуальних прав в Україні
Увага! Терміново! Збільшення зборів!
Реєстрація об’єктів інтелектуальної власності (ОІВ) на митниці
Африканці хочуть позбавити Disney авторського права на «Акуна Матата»
Як зареєструвати домен UA з ім’ям, відповідним назві торгової марки
реєстрація авторських прав на програмне забезпечення
Навіщо потрібна реєстрація авторських прав на програмне забезпечення