патентна стратегія

Патентна стратегія: що це та навіщо вона потрібна

Для успішного розвитку бізнесу необхідно обійти конкурентів і впевнено просуватися вперед. Компанії, які вибирають правильну патентну стратегію, впевнено йдуть до своєї мети. Дохід бізнесу буде збільшуватися, якщо продукція, що випускається, буде перевищувати якість аналогів, які виробляють конкуренти. 

Що таке патентна стратегія? 

Патентна стратегія – це заздалегідь розроблений план, який спрямований на охорону об’єктів інтелектуальної власності та відображає порядок конкретних дій. 

У більшості випадків патентна стратегія розробляється ще до моменту подачі патентної заявки. Якщо ж почати розробляти цей план пізніше, можна упустити дуже важливі етапи або просто не встигнути їх провести. 

Коли та навіщо може знадобиться патентна стратегія? 

Патентні стратегії можуть знадобитися в тому випадку, коли компанія прийняла рішення запатентувати винахід (корисну модель або промисловий зразок). І як ми вже сказали, цим питанням краще зайнятися заздалегідь. 

Крім того, дуже важливо зберегти всю процедуру в таємниці, адже поки патент не отриманий, є великий ризик, що ваша ідея може бути вкрадена, а відстояти свої права без документального підтвердження буде досить складно. 

Для того, щоб якісно скласти стратегію, краще звернутися за допомогою до кваліфікованого експерта з питань інтелектуальної власності. Наша компанія надає різні послуги в даній сфері, тому ми готові допомогти вам в отриманні патенту та захисту ваші об’єкти від недобросовісних конкурентів. 

Отже, звернувшись до нас за допомогою, ми складемо детальний план підготовки документів, проаналізуємо об’єкт інтелектуальної власності, усунемо проблеми та недоліки, які можуть перешкодити під час отримання патенту. Крім того, ми повністю супроводжуємо клієнта під час процедури патентування та надаємо докладну інструкцію, яка спрямована на охорону прав інтелектуальної власності. 

Етапи реалізації патентної стратегії 

Отже, патентна стратегія, а точніше її розробка складається з певних етапів і включає в себе ряд певних процедур. Давайте розглянемо докладніше. 

  1. Маркетингові дослідження.

Ця процедура необхідна для того, щоб проаналізувати прибутковість вашого об’єкта. На цьому етапі фахівець збирає необхідну інформацію, проводить аналіз і перевіряє перспективність вашого об’єкта. Після чого виносяться певні висновки та надаються клієнту для ознайомлення. 

  1. Патентні дослідження.

На цьому етапі експерт повинен перевірити об’єкт інтелектуальної власності на чистоту та патентоспроможність. Що це означає? У першу чергу, необхідно провести пошук і визначити, чи існують аналогічні об’єкти на ринку. Якщо такі будуть знайдені, то необхідно буде вносити правки та видозмінювати винахід (корисну модель або промисловий зразок), адже в іншому випадку вам відмовлять у видачі Свідоцтва. Крім того, на цьому етапі фахівець проводить аналіз і визначає, чи відповідає об’єкт інтелектуальної власності всім критеріям для отримання патенту. Це є одним з головних умов під час патентування. 

  1. Патентування.

Тут безпосередньо відбувається отримання охоронного документа – Свідоцтва. Спеціаліст збирає документи, оформляє та подає заявку в Укрпатент, стежить за кожним етапом реєстрації. У разі, коли в уповноваженому органі будуть виявлені якісь помилки, експерт у встановлені терміни усуне недоліки та відправить вже виправлений варіант. 

  1. Облік.

Як тільки патент буде отриманий, його необхідно внести на баланс підприємства, поставити на облік. Цим питанням також займається кваліфікований експерт. Він підготує необхідні юридичні документи та введе об’єкт в оборот компанії. 

  1. Комерціалізація.

Цей етап є останнім. Він полягає в тому, що запатентований об’єкт необхідно використовувати в комерційній діяльності, щоб отримати від нього бажаний прибуток. Спеціаліст повторно проводить маркетинговий аналіз на ринку, встановлює найефективніші та раціональні методи використання та надає детальний план реалізації клієнту. 

Було цікаво? Дізнайтесь більше! Наприклад про те, як захистити права інтелектуальної власності в мережі Інтернет. 

Від правильної та ефективної патентної стратегії залежить багато чого. Наприклад, ви можете уникнути ризиків відмови у видачі охоронного документа. Для того щоб патентна стратегія дійсно була діюча автори звертаються за допомогою до експертів з питань інтелектуальної власності. До даного вибору слід ставитися дуже уважно. Адже від професіоналізму фахівця залежить весь результат.

Наша компанія Вайз Груп вважається однією з кращих у сфері інтелектуальної власності. Адже наш досвід роботи становить 10 років, а за цей час експерти встигли отримати понад 400 патентів.

Залишайте заявку на нашій офіційній сторінці та отримайте абсолютно безкоштовну консультацію!

Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.

0 Shares
Рейтинг 4.5 на основі 122 ответа

Добавить комментарий

схожі статті

Авторське право на винахід
Авторське право на винахід
продовження патенту
Продовження терміну дії патенту на винахід в Україні
Патентне законодавство
Законопроект, який встановлює зміни в патентному законодавстві України
патент
Архітектура – це винахід: як архітекторам отримати патент і заробити на цьому гроші
s1200 4
Китай відняв у США лідерство за кількістю поданих на патенти заявок
c41f832ea76eb7637a1fa8987e5101c3
ПОРУШЕННЯ ПАТЕНТІВ-СУД ЗА НАНОТЕХНОЛОГІЇ З SAMSUNG
koronavirus ua
Патент на коронавірус
photo 2020 01 22 22 16 44
Несподівано! Патенти стримують інновації, якщо вони належать не тобі
zajavka 1050x701
Користь патентування для бізнесменів, суспільства і окремих українців
sony playstation vr shlem virtualnoy realnosti 2 9129061 копия
Компанія Apple запатентувала шолом віртуальної реальності