• (044) 383-63-55
  • (067) 404-12-21
  • (050) 384-63-65

Монетизація — ефективний інструмент для розвитку ринку інтелектуальної власності

Монетизація — ефективний інструмент для розвитку ринку інтелектуальної власності

Об’єкти інтелектуальної власності (ІВ) розрізняють як результати інтелектуальної діяльності і засоби індивідуалізації. Останні також називають підсумком творчості автора продукту.

Зміна орієнтирів створення об’єктів ІВ в часі

Об’єкти ІС забезпечують досягнення конкретних завдань. Ними можуть бути:

  • зовнішні цілі;
  • внутрішні;
  • духовні;
  • отримання грошової винагороди.

Визначальним у створенні об’єкта є потреби і цінності суспільства. Наприклад, за часів СРСР винахідники були націлені на продукт, який може принести користь людству і забезпечити державі лідерські позиції серед інших країн, зайнятих інноваційними відкриттями.

В сучасний час людство розвивається по шляху споживання. Більшість населення живе, щоб досягати своєї мети і задовольняти свої потреби. Інститути ІС у виробництві орієнтуються на попит, який і породжує пропозицію. Затребуваність продукту залежить від характеристик якості, популярності та проведення успішних рекламних компаній.

За будь-який об’єкт ІВ автор прагне виручити гарний прибуток. Однією з цілей створення товарів стала монетизація творчої діяльності. При цьому винахідник не тільки отримує дохід, але також може розвиватися в науковій та інших сферах.

Відповідно попит зростає на нематеріальні об’єкти. До них відносять товарні знаки, IТ-технології, патентування. Конкурентоспроможними стають ті підприємства, які володіють унікальними об’єктами ІВ.

Докази переваг монетизації об’єктів ІВ

Ми вже з’ясували, що отримання доходу від реалізації продукту залишається потужним стимулом для створення товару людиною. Доказом переваг монетизації є впровадження інноваційних методик всесвітньо відомими брендами. Наприклад, популярні компанії з випуску побутової техніки та електроніки для підтримки конкурентоспроможності виготовляють оновлені моделі, які вже полюбилися покупцям товарів, із застосуванням універсальних технічних методик.

Наприклад, бренд Самсунг Електронікс з річним прибутком 60,65 трлн. — регулярно радує своїх шанувальників новими моделями надшвидкісних і багатофункціональних смартфонів, ЖК телевізорів, побутових пристроїв. У звіті компанія позначає постійний розвиток, який виступає обов’язковою умовою для зміцнення стабільності на ринку в числі лідерів.

Прив’язці до товару певної цінності в грошовому еквіваленті сприяв розвиток інститутів ІВ. Наприклад, розвиток електронних мереж призвело до появи нових IT-розробок.

Як впливає ІВ на розвиток економічних ринків

ІВ — інструмент, завдяки якому реально поліпшити експлуатаційні властивості продукції. При цьому результати творчої діяльності є об’єктом для купівлі та продажу. Але щоб захистити свої права на винахід треба купити товарний знак.

Грамотно використовуючи об’єкти ІВ, можна домогтися наступних результатів:

  • зростання інтересу населення до товару;
  • можливості підвищити вартість активів бренду.

Виходить, монетизація невідривно пов’язана з ІВ. Взаємодія цих складових розвиває обидва напрямки.

Замовляйте у нас реєстрацію товарних знаків і отримання патенту. Компанія вже встигла заслужити відмінну репутацію у постійних замовників. Команда акредитованих фахівців робить роботу якісно і в строго обумовлені з клієнтом строки.

0 Shares
Рейтинг 4.5 на основі 2 ответа

Добавить комментарий

схожі статті

Реєстрація об’єктів інтелектуальної власності (ОІВ) на митниці
Кейс | ВНЕСЕННЯ ДО МИТНОГО РЕЄСТРУ ТОВАРУ виробленОГО в Китаї
оцінка вартості бренду
Оцінка вартості бренду
оцінка інтелектуальної власності
Інтелектуальна власність як предмет експертної оцінки