
Кейс: “Реєстрація промо зразка”
Завдання:
Клієнт звернувся до фахівця з реєстрації промо зразка.
Хід виконання проекту:
Клієнтом, який замовив реєстрацію промо зразка, був переданий матеріал, а саме, фото, прикріплені варіанти подачі матеріалів, які є на сьогоднішній день, а також наліпки разом з книгою.
Продукт інтелектуальної власності полягає в наступному. Метод, який хоче зареєструвати клієнт, дозволяє знаходити потрібну книгу в Біблії реально в 3-20 разів швидше і легше, ніж інші існуючі методи.
На даний момент для таких цілей використовують двосторонніналіпки з написом (в скороченому вигляді) назв книг Біблії.
Клієнт же, в свою чергу, пропонує використовувати цифри. Однак саміналіпки з цифрами зовсім марні, до них обов’язково потрібен зміст.
Тому в якості продукту клієнта виступає цілий комплектналіпок.
Даний комплект складається з 5 фото, які починаються з 122 – зміст, надруковане на самоклейках прикріплюється до переднього і заднього форзаців (тобто зміст працює з двох сторін з початку книги і з кінця, крім того, зміст надруковано на закладці, так як закладку легше повертати, ніж товсту книгу, і два блоки з цифрами-наліпками.
У класичному варіанті, для зручності, книги Нового Завіту написані блакитним кольором, але після розмови з нашим фахівцем клієнт припустив, що можна зробити обидва списки в чорно-білому кольорі, при цьому список книг Старого Завіту виділити товстим шрифтом, а списки Нового Завіту тонким.
Форма ж наліпок-цифр може змінюватися. Поки в тому, що було опубліковано, використовувалося дві форми: кругла і квадратна із закругленими кінцями.
Що запропонував наш фахівець
Вивчивши ситуацію, фахівець нашої компанії пропонує оформляти патент на промислові зразки в тих країнах, які не визнають корисну модель.
Справа в тому, що раніше у клієнта була відмова в Російській Федерації на реєстрацію промислового зразка.
У зв’язку зі сформованою ситуацією, клієнт доповнив свою розповідь щодо продукту. Отже, клієнт пропонуєналіпки двох видів:
- Двосторонні;
- Односторонні – наклеюються не на сторінку, а на спеціальні виїмки, які вже раніше були зроблені в Біблії видавництвом, і в цих виїмках написані (по-старому, загальноприйнятому методу) написи книг.
Другий варіант наліпок йде з цифрою і вона наклеюється прямо на стару наліпку. Також, у другому варіанті тільки одна форма – полуовал.
За підсумком спілкування клієнта з нашим фахівцем, у нього виникла ідея щодо реєстрації промо зразків.
Сама форманаліпок з цифрами може бути різною.
Тобто зміст і закладка залишаються однаковими, а форми різні.
Що стосується країн, в яких можна зареєструвати промисловий зразок, то клієнт виділив для себе наступні:
- США;
- країни ЄС;
- Англія;
- РФ.
Клієнта зацікавило, яка вартість реєстрації промислового зразка в цих країнах, а також чи працює наша компанія з країнами, які були раніше перераховані.
Спеціаліст нашої компанії з питань реєстрації інтелектуальної власності дав вичерпні відповіді на всі поставлені запитання клієнтом. Отже:
- Наша компанія працює з країнами які були раніше перераховані.
- З приводу вартості, всі моменти повинні бути визначені протягом роботи.
Результат:
Реєстрація промо зразка та задоволений клієнт, адже всі його задумки були втілені в життя.
Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.