• (044) 383-63-55
  • (067) 404-12-21
  • (050) 384-63-65

Кейс: «Реєстрація промо зразка»

Кейс: «Реєстрація промо зразка»

Завдання:

Клієнт звернувся до фахівця з реєстрації промо зразка.

Хід виконання проекту:

Клієнтом, який замовив реєстрацію промо зразка, був переданий матеріал, а саме, фото, прикріплені варіанти подачі матеріалів, які є на сьогоднішній день, а також наліпки разом з книгою.

Продукт інтелектуальної власності полягає в наступному. Метод, який хоче зареєструвати клієнт, дозволяє знаходити потрібну книгу в Біблії реально в 3-20 разів швидше і легше, ніж інші існуючі методи.

На даний момент для таких цілей використовують двосторонніналіпки з написом (в скороченому вигляді) назв книг Біблії.

Клієнт же, в свою чергу, пропонує використовувати цифри. Однак саміналіпки з цифрами зовсім марні, до них обов’язково потрібен зміст.

Тому в якості продукту клієнта виступає цілий комплектналіпок.

Даний комплект складається з 5 фото, які починаються з 122 — зміст, надруковане на самоклейках прикріплюється до переднього і заднього форзаців (тобто зміст працює з двох сторін з початку книги і з кінця, крім того, зміст надруковано на закладці, так як закладку легше повертати, ніж товсту книгу, і два блоки з цифрами-наліпками.

У класичному варіанті, для зручності, книги Нового Завіту написані блакитним кольором, але після розмови з нашим фахівцем клієнт припустив, що можна зробити обидва списки в чорно-білому кольорі, при цьому список книг Старого Завіту виділити товстим шрифтом, а списки Нового Завіту тонким.

Форма ж наліпок-цифр може змінюватися. Поки в тому, що було опубліковано, використовувалося дві форми: кругла і квадратна із закругленими кінцями.

Що запропонував наш фахівець

Вивчивши ситуацію, фахівець нашої компанії пропонує оформляти патент на промислові зразки в тих країнах, які не визнають корисну модель.

Справа в тому, що раніше у клієнта була відмова в Російській Федерації на реєстрацію промислового зразка.

У зв’язку зі сформованою ситуацією, клієнт доповнив свою розповідь щодо продукту. Отже, клієнт пропонуєналіпки двох видів:

  1. Двосторонні;
  2. Односторонні — наклеюються не на сторінку, а на спеціальні виїмки, які вже раніше були зроблені в Біблії видавництвом, і в цих виїмках написані (по-старому, загальноприйнятому методу) написи книг.

Другий варіант наліпок йде з цифрою і вона наклеюється прямо на стару наліпку. Також, у другому варіанті тільки одна форма — полуовал.

За підсумком спілкування клієнта з нашим фахівцем, у нього виникла ідея щодо реєстрації промо зразків.

Сама форманаліпок з цифрами може бути різною.

Тобто зміст і закладка залишаються однаковими, а форми різні.

Що стосується країн, в яких можна зареєструвати промисловий зразок, то клієнт виділив для себе наступні:

  • США;
  • країни ЄС;
  • Англія;
  • РФ.

Клієнта зацікавило, яка вартість реєстрації промислового зразка в цих країнах, а також чи працює наша компанія з країнами, які були раніше перераховані.

Спеціаліст нашої компанії з питань реєстрації інтелектуальної власності дав вичерпні відповіді на всі поставлені запитання клієнтом. Отже:

  1. Наша компанія працює з країнами які були раніше перераховані.
  2. З приводу вартості, всі моменти повинні бути визначені протягом роботи.

Результат:

Реєстрація промо зразка та задоволений клієнт, адже всі його задумки були втілені в життя.

0 Shares
Рейтинг 4.5 на основі 7 відповідей

Добавить комментарий

схожі статті

Кейс: «Підготовка відповіді на попередню відмову за заявкою на реєстрацію ТМ»
Кейс: «Запобігання реєстрації ТМ подібної до ТМ клієнта»
Кейс: «Захист методики, яка застосовується в геології»
Кейс: «Запобігання реєстрації ТМ конкурентної компанії»
Кейс: «Реєстрація ТМ для ювелірних виробів»
Кейс: «Реєстрація ТМ для іноземної компанії»
Кейс: «Реєстрація торгової марки на емблему»
Кейс: «Реєстрація ТМ за Мадридською процедурою в США»
Кейс: «Забезпечення захисту для лінійки етикеток кондитерських виробів»
Кейс: «Запобігання реєстрації торгової марки, поданої компанією-конкурентом»