Кейс: “Пошук подібної торговельної марки”
v

Кейс: “Пошук подібної торговельної марки”

Завдання:

Клієнт звернувся з питанням пошуку подібної торговельної марки.

Хід виконання проекту:

Будь-яка компанія, яка виробляє нову продукцію, прагне захистити її від конкурентів, які можуть забажати заробити грошей на копіюванні нових товарів. Для того, щоб обмежити себе від цього, компанії слід якимось чином виділити свої товари серед аналогів і зробити їх невпізнаними. Найчастіше для таких цілей використовується торгова марка.

Торгова марка є будь-яке позначення, або ж комбінація таких, які необхідні для виділення товарів (послуг), що виробляються однією компанією, від товарів (послуг), який виробляються іншими компаніями. У якості подібних позначень можуть слугувати:

  • імена;
  • літери;
  • цифри;
  • образотворчі елементи;
  • кольори та комбінації кольорів і т.д.

Під створенням торгової марки розуміється її реєстрація в Державному реєстрі свідоцтв України. Після проходження процедури реєстрації, власник торгової марки отримує свідоцтво, яке надає йому виключні повноваження на користування і розпорядження ТМ на свій розсуд.

Спеціаліст нашої компанії, перед яким було поставлено завдання пошуку подібної торговельної марки, приступив до пошуку на подібності.

За результатами інформаційного пошуку щодо позначення *1* товарів і послуг 30 класу Міжнародної класифікації товарів і послуг по базі зареєстрованих знаків і по базі поданих заявок на реєстрацію в Україні знаків для товарів і послуг (за національною процедурою і Мадридською угодою), були виявлені такі тотожні і подібні позначення станом на серпень 2016 з Національної процедурі, і за станом на серпень 2016 за Мадридською угодою:

  1. Було знайдено схожість з іншою ТМ;
  2. Якщо було знайдено схожість, то можливо будуть додаткові запити з боку Укрпатенту по подібності знаків.

Однак, якщо ТМ має ряд відмінностей, а саме:

  1. Тип знака. Торгова марка – комбінована (комбінація слів на малюнку).
  2. Кольорова торгова марка.
  3. Універсальний шрифт (необхідно надати інформацію який саме шрифт).
  4. Розташування слів на малюнку в торговій марці.
  5. Мова торгової марки.
  6. Використання торгової марки в представленому на реєстрацію вигляді.

Далі ми зможемо вказати дані відмінностей в заявці на реєстрацію торгової марки.

Якщо у клієнта є історія створення торгової марки, то її слід обов’язково надати.

При наявності таких даних, інші спірні торгові марки не зможуть вплинути на результат.

Результат:

На жаль, після проведення експертизи на схожість, клієнту було відмовлено в реєстрації ТМ *1*.

Посада: юрист у сфері інтелектуальної власності
Досвід роботи: 8 років. Кандидат юридичних наук.
Спеціалізація: Займається захистом і реєстрацією об’єктів інтелектуальної власності, написанням претензій та позовних заяв. Реєструє об’єкти в митному реєстрі.

0 Shares
Рейтинг 4.5 на основі 56 відповідей

Добавить комментарий

схожі статті

кейс захист тм
Кейс: «Захист прав на ТМ для кондитерських виробів»
захист ТМ
Кейс: “Допомога клієнту у захисті прав на торгову марку”
регистрация колоды карт
Кейс: “Реєстрація двох колод карт”
Кейс реєстрація тм
Кейс: “Реєстрація ТМ, що мала ризики відмови”
ТМ у сфері ресторанного бізнесу
Кейс: “Реєстрація Свідоцтва на торговельну марку у сфері ресторанного бізнесу”
кейс реєстрація тм на медицинські препарати
Кейс: “Допомога клієнту в реєстрації свідоцтва на торгову марку”
КЕЙС: "ДОПОМОГА КЛІЄНТУ У РЕЄСТРАЦІЇ АВТОРСЬКОГО ПРАВА НА СЦЕНАРІЙ"
КЕЙС: “ДОПОМОГА КЛІЄНТУ У РЕЄСТРАЦІЇ АВТОРСЬКОГО ПРАВА НА СЦЕНАРІЙ”
Кейс торгова марка
КЕЙС: “ДОПОМОГА КЛІЄНТУ У РЕЄСТРАЦІЇ СВІДОЦТВА НА ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ ДЛЯ ОДЯГУ”
КЕЙС: "ДОПОМОГА КЛІЄНТУ У РЕЄСТРАЦІЇ СВІДОЦТВА НА ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ"
КЕЙС: “ДОПОМОГА КЛІЄНТУ У РЕЄСТРАЦІЇ СВІДОЦТВА НА ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ”
кейс реєстрація
КЕЙС: “ДОПОМОГА КЛІЄНТУ У РЕЄСТРАЦІЇ ПАТЕНТІВ НА ПРОМИСЛОВІ ЗРАЗКИ ДЛЯ 16 ЙОГО ВИРОБІВ”