• (044) 383-63-55
  • (067) 404-12-21
  • (050) 384-63-65
Кейс: «Пошук подібної торговельної марки»
v

Кейс: «Пошук подібної торговельної марки»

Завдання:

Клієнт звернувся з питанням пошуку подібної торговельної марки.

Хід виконання проекту:

Будь-яка компанія, яка виробляє нову продукцію, прагне захистити її від конкурентів, які можуть забажати заробити грошей на копіюванні нових товарів. Для того, щоб обмежити себе від цього, компанії слід якимось чином виділити свої товари серед аналогів і зробити їх невпізнаними. Найчастіше для таких цілей використовується торгова марка.

Торгова марка є будь-яке позначення, або ж комбінація таких, які необхідні для виділення товарів (послуг), що виробляються однією компанією, від товарів (послуг), який виробляються іншими компаніями. У якості подібних позначень можуть слугувати:

  • імена;
  • літери;
  • цифри;
  • образотворчі елементи;
  • кольори та комбінації кольорів і т.д.

Під створенням торгової марки розуміється її реєстрація в Державному реєстрі свідоцтв України. Після проходження процедури реєстрації, власник торгової марки отримує свідоцтво, яке надає йому виключні повноваження на користування і розпорядження ТМ на свій розсуд.

Спеціаліст нашої компанії, перед яким було поставлено завдання пошуку подібної торговельної марки, приступив до пошуку на подібності.

За результатами інформаційного пошуку щодо позначення *1* товарів і послуг 30 класу Міжнародної класифікації товарів і послуг по базі зареєстрованих знаків і по базі поданих заявок на реєстрацію в Україні знаків для товарів і послуг (за національною процедурою і Мадридською угодою), були виявлені такі тотожні і подібні позначення станом на серпень 2016 з Національної процедурі, і за станом на серпень 2016 за Мадридською угодою:

  1. Було знайдено схожість з іншою ТМ;
  2. Якщо було знайдено схожість, то можливо будуть додаткові запити з боку Укрпатенту по подібності знаків.

Однак, якщо ТМ має ряд відмінностей, а саме:

  1. Тип знака. Торгова марка — комбінована (комбінація слів на малюнку).
  2. Кольорова торгова марка.
  3. Універсальний шрифт (необхідно надати інформацію який саме шрифт).
  4. Розташування слів на малюнку в торговій марці.
  5. Мова торгової марки.
  6. Використання торгової марки в представленому на реєстрацію вигляді.

Далі ми зможемо вказати дані відмінностей в заявці на реєстрацію торгової марки.

Якщо у клієнта є історія створення торгової марки, то її слід обов’язково надати.

При наявності таких даних, інші спірні торгові марки не зможуть вплинути на результат.

Результат:

На жаль, після проведення експертизи на схожість, клієнту було відмовлено в реєстрації ТМ *1*.

0 Shares
Рейтинг 4.5 на основі 15 відповідей

Добавить комментарий

схожі статті

5807b8bc4abee 392499b
Кейс: «Допомога в подоланні попередньої відмови в реєстрації ТМ»
pole pshenichnoe
Кейс: «Підготовка відповіді на попередню відмову за заявкою на реєстрацію ТМ»
AdobeStock 94355258 pharmaceutical manufacturing plant
Кейс: «Запобігання реєстрації ТМ подібної до ТМ клієнта»
rock layers 3578 crop 7c38afca7f88d867037ab9dc21d1e9f5
Кейс: «Захист методики, яка застосовується в геології»
sQWvq1wWaKmMYaMHL9Ls8RxoV9tYzvgfHCAfm0hj
Кейс: «Запобігання реєстрації ТМ конкурентної компанії»
s1200
Кейс: «Реєстрація ТМ для ювелірних виробів»
rejection of a trademark license alert social
Кейс: «Реєстрація ТМ для іноземної компанії»
2746173
Кейс: «Реєстрація торгової марки на емблему»
Procedure For Registration Of Trademarks In India
Кейс: «Реєстрація ТМ за Мадридською процедурою в США»
SP2
Кейс: «Забезпечення захисту для лінійки етикеток кондитерських виробів»
]